درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9110صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 بهمن 1392 - 14:50
۴ پرسش از مدیر کل روابط‌ عمومی شرکت مخابرات
دکتر داود زارعیان مدیر کل روابط‌عمومی شرکت مخابرات و رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی ایران است. وی دارای دکترا علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است که در ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک معرفی شد است.
  

Description: C:\Users\admin\Desktop\jziuqx2d.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، دکتر داود زارعیان به چهار پرسش در راستای معرفی روابط عمومی شرکت مخابرات پاسخ داده است که در زیر می‌خوانید:

تعریف "روابط عمومی" چیست؟

ارائه تعریف از یک پدیده اغلب کاری سهل و ممتنع است چرا که همواره این بیم احساس می‌شود که تعریف ارائه شده جامع و مانع نباشد. اما برای این که پاسخی به این پرسش داده باشیم می‌توانیم بگوئیم که روابط عمومی، چنان که از معنای خود عبارت هم مستفاد می‌شود شامل همه اموری است که به ارتباط یک نهاد و عموم افراد با آن (در درون و بیرون از نهاد) مرتبط می‌شود. این امور حداقل سه زمینه اطلاع‌رسانی، آموزش و تبلیغات را شامل می‌شود، و در نهایت، ایجاد تفاهم بین سازمان و عموم مرتبط با آن را به عنوان هدف مد نظر و توجه دارد.

علاوه بر این، تعریف اینجانب از روابط عمومی عبارت چنین است: روابط عمومی مدعی مردم در داخل سازمان و مدعی سازمان در جامعه است.

 

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در ارتباط با ارباب رجوع چه نقشی را ایفا می‌کند؟

همان‌طور که در شرح فعالیت‌های یک واحد روابط عمومی در سوال قبل بیان شد، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران می‌کوشد فضای مناسبی را برای ارتباط بین شرکت و مخاطبان آن که طیف بسیار گسترده‌ای از مشترکین خدمات تلفنی ثابت، سیار و خدمات اینترنتی هستند فراهم کند. از یک طرف نیازها، گلایه‌ها، پیشنهادات و انتقادات مشترکان را به مسئولین شرکت منتقل نماید و از طرف دیگر، دیدگاه‌های سازمان را نیز به مخاطبان منتقل نماید. در عین حال، روابط عمومی شرکت می‌کوشد به طرق مختلف فرهنگ عمومی استفاده از وسایل و خدمات ارتباطی را نیز در کشور ارتقاء بخشد.

 

اصلی‌ترین دغدغه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در ارتباط با رسانه‌ها چیست؟

با علم به اهمیت رسانه‌های جمعی در ایجاد یک تفاهم سازنده بین شرکت و مخاطبان آن، و نیز مدیریت افکار عمومی، روابط عمومی شرکت مخابرات ایران همواره کوشیده است تا ارتباطی خوب و موثر را با تمامی این رسانه‌ها برقرار ساخته و تا حد امکان پاسخگوی مسائلی باشد که مطرح می‌کنند.

به همین نسبت، روابط عمومی از رسانه‌ها نیز انتظار دارد که در رویکردی صادقانه و بی‌طرفانه فضای مناسبی را برای ارتباط رسانه‌ای در اختیار شرکت بگذارند. منشور روابط عمومی شرکت مخابرات در این زمینه عبارت از صداقت، تعامل گسترده و پاسخگویی در زمان مناسب است. البته در موارد خاص از روش‌های واکنشی، مثل تکذیب، توضیح و... نیز استفاده می‌کند.

 

برنامه آینده روابط عمومی شرکت مخابرات ایران چیست؟

با توجه به تغییرات بنیانی مهمی (از جمله خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران) که در چند سال اخیر رخ داده است و نیز، با توجه به توسعه و گسترش بی‌وقفه امکانات و خدمات ارتباطی، شرکت مخابرات ایران می‌کوشد که در میان شرکت‌های خدمات‌رسانی داخل کشور در جایگاهی پیشتاز قرار داشته باشد. به همین دلیل اقدام به انجام پروژه‌ای مهم کرده که به پروژه تحول نظام اداری مشهور است.

روابط عمومی شرکت نیز با تدوین برنامه ارتباطی در چهار بخش ارتباطات داخلی، ارتباطات بیرونی، ارتباط با سهامداران و مدیریت برند، تلاش دارد در جهت برنامه‌های کلی شرکت مخابرات ایران و مدیریت افکار عمومی اقدام کند.

منبع: همشهری آنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد