درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25337صفحه نخست » دوشنبه، 25 مرداد 1395 - 21:01
از سوی وزارت ارتباطات
میزان شکایت مشترکان از اپراتورها اعلام شد
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میزان شکایت مشترکان از اپراتورهای موبایل و اینترنت و نیز میزان رضایت از پاسخگویی اپراتورها را اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میزان شکایت مشترکان از اپراتورهای موبایل و اینترنت و نیز میزان رضایت از پاسخگویی اپراتورها را اعلام کرد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ۱۰ درصدی رضایت مشترکان از سامانه پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ خبر داد. بر این اساس گزارش دوره‌ای سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (۱۹۵) در سه ماهه اول سال ۹۵، از رضایت ۶۸ درصدی مراجعان به این سامانه حکایت دارد.

در این بازه زمانی به بیش از ۲۰۸ هزار تماس توسط سامانه ۱۹۵ پاسخ داده شد. حدود ۹۷ درصد تماس ها، در همان مرحله ابتدایی توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شده‌اند و حدود ۶ هزار تماس نیز در بخش ثبت و پیگیری الکترونیکی درخواست‌ها ثبت شده است که رسیدگی کامل به بیش از ۹۱ درصد آنها صورت گرفته و مختومه شده‌اند.

در این میان ۷۰ درصد افرادی که درخواست آنها به راحتی قابل حل نبوده و در سامانه ثبت شده است؛ پس از طی مراحل رسیدگی، اعلام رضایت کامل داشته‌اند که نسبت به دوره زمانی مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است. در بین اپراتورهای ارتباطی در سه ماه اول سال ۹۵؛ از نظر میزان رضایت مشترکان از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات یا درخواست‌های ثبت شده در این سامانه، رایتل ۷۰ درصد، ایرانسل ۶۱ درصد و مخابرات ایران (ثابت و همراه) ۶۰ درصد رضایت مردم را کسب کرده‌اند.

همچنین در همین دوره زمانی نظر مردم درخصوص پاسخگویی اپراتورها، تعداد درخواست‌ها/ شکایات مختومه با پاسخ‌های قابل قبول ایرانسل ۹۱ درصد، مخابرات ایران (ثابت و همراه) ۸۹ درصد و رایتل ۷۲ درصد بوده که پاسخگویی و مختومه شده‌اند. همچنین در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات، میزان رضایت مشترکان از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات/ درخواست‌های ثبت شده، شرکت ارتباطات فن آوا ۹۱ درصد، داده‌پردازی فن‌آوا ۸۹ درصد و آریارسانه اکسین 5/ 87 درصد موفق شدند رضایت شاکی‌ها را جلب کنند.

در حوزه شرکت‌های فعال اینترنتی نیز از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایت‌ها، شرکت‌های انتقال داده‌های ندا گستر صبا و انتقال داده‌های رهام داتک، آریا رسانه اکسین و پیشگامان توسعه ارتباطات۱۰۰ درصد، داده‌پردازی فن‌آوا با 3/ 99 درصد و آسیا تک با 1/ 99 درصد قرار دارند. سامانه ۱۹۵ سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسوولیت ثبت، پاسخگویی و پایش درخواست، شکایت، پرسش، انتقاد و پیشنهاد در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله تلفن ثابت و همراه، اینترنت و پست و همچنین ثبت و رسیدگی به درخواست‌های ارتباطات مردمی از وزیر ارتباطات را بر عهده دارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3837

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد