درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 19:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25268صفحه نخست » چهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 10:51
آگهی های تبلیغاتی مفید در Google Map
چنانچه از آن دسته کاربرانی هستید که به صورت مداوم از خدمات گوگل مپ شرکت گوگل استفاده می کنید حتماً از یک تجربه تعاملی و فراگیر در زمینه استفاده از خدمات این نرم افزار ارزشمند استقبال می کنید.
  

آگهی های تبلیغاتی مفید در Google Map

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چنانچه از آن دسته کاربرانی هستید که به صورت مداوم از خدمات گوگل مپ شرکت گوگل استفاده می کنید حتماً از یک تجربه تعاملی و فراگیر در زمینه استفاده از خدمات این نرم افزار ارزشمند استقبال می کنید. بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت گوگل قصد دارد با ایجاد تغییراتی در مکانیزم پخش آگهی های تجاری در اپلیکیشن گوگل مپ، تبلیغات مذکور را هدفمند و تعاملی کرده و زمینه اثر گذاری آنها را فراهم کند.

در این راستا شرکت گوگل اعلام کرده است که بعد از این آگهی های تبلیغاتی با توجه به مسیر انتخاب شده از سوی کاربر در نرم افزار گوگل مپ برای وی به نمایش درخواهد آمد. به این صورت که آگهی تجاری آن دسته از فروشگاه هایی که خواهان پخش تبلیغات خود در نرم افزار گوگل مپ هستند چنانچه در مسیر انتخابی کاربر قرار داشته باشند نمایان شده و به عنوان مثال با استفاده از مکانیزم مذکور، نزدیک ترین رستوران یا کافی شاپ به کاربر معرفی خواهد شد و وی در صورت نیاز، قادر خواهد بود تا به فروشگاه های آگهی دهنده مراجعه کند.

چنانچه شما خواهان استفاده از قابلیت مذکور در اپلیکیشن گوگل مپ هستید بدون شک اطلاعیه اخیر شرکت گوگل، مبنی بر تغییر مکانیزم آگهی های تجاری در گوگل مپ و تعاملی شدن تبلیغات منتشر شده در آن، خبر مسرت بخشی برای تان خواهد بود.

بر اساس محتویات اعلامیه اخیر شرکت گوگل هدف نخست تغییر مکانیزم پخش تبلیغات در نرم افزار گوگل مپ کمک به کسب و کارهای محلی و روانه ساختن تعداد قابل توجهی از کاربران گوگل به مکان این کسب و کارها است. به گفته گوگل، تغییرات صورت گرفته سبب می شود تا در صورت نیاز کاربران به خرید یا مراجعه به رستوران، موقعیت جغرافیایی آگهی دهندگان مشخص شده و از این طریق میزان فروش آنان به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

ایجاد تغییرات مذکور از سوی گوگل بسیار بحث برانگیز بوده و بسیاری از کارشناسان به اظهارنظر در این باره پرداخته اند. این افراد معتقدند تحول مکانیزم پخش تبلیغات در اپلیکیشن گوگل مپ هم به سود مشتریان و هم به سود کسب و کارها و بازاریابان است. تغییرات اخیر نه تنها سبب یافتن مکانی مناسب برای مشتریان به منظور رفع نیازهای شان است، بلکه موجب انتشار اطلاعات کسب و کارها و فروشگاه های آگهی دهنده در رابطه با کیفیت و نحوه ارائه خدمات آنها خواهد شد.

به عنوان مثال، چنانچه فردی با استفاده از نرم افزار گوگل مپ در حال رانندگی در بزرگراه بوده و مایل به نوشیدن قهوه باشد، می تواند عبارت «نزدیک ترین کافی شاپ به من» را در نوار جست وجوی گوگل مپ خود وارد کند. پس از انجام این کار، مکان نزدیک ترین کافی شاپ های آگهی دهنده به گوگل در مسیر وی در صدر لیست کافی شاپ های موجود در مسیر مشخص شده و کاربر قادرخواهد بود به نزدیک ترین آنها مراجعه کند.

لازم به ذکر است عملکرد مکانیزم جدید پخش آگهی در گوگل مپ به این صورت است که در نتیجه جست وجوی صورت گرفته توسط کاربر، نخست موقعیت مکانی فروشگاه های آگهی دهنده مشخص شده و سپس موقعیت جغرافیایی سایر فروشگاه های مشابه در مسیر به نمایش درخواهد آمد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد