درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 15:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
  تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25216صفحه نخست » دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 23:20
اتحاد چهار روزنامه بریتانیایی در مقابل فیس‌بوک و گوگل
شبکه‌های اجتماعی به رقیبی جدی برای روزنامه‌ها در زمینه جذب آگهی تبدیل شده‌اند. در بریتانیا چهار روزنامه صاحب‌نام از جناح محافظه‌کار و چپ با یکدیگر متحد شده‌‌اند تا به همین منظور از خود در برابر فیس بوک و گوگل دفاع کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه‌های اجتماعی به رقیبی جدی برای روزنامه‌ها در زمینه جذب آگهی تبدیل شده‌اند. در بریتانیا چهار روزنامه صاحب‌نام از جناح محافظه‌کار و چپ با یکدیگر متحد شده‌‌اند تا به همین منظور از خود در برابر فیس بوک و گوگل دفاع کنند.

روزنامه‌های "سان"، "گاردین"، "دیلی میل" و "تایمز" قصد دارند از انحصار فیس‌بوک و گوگل در زمینه جذب آگهی پیشگیری کرده و در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.


در حالی که درآمد روزنامه‌ها در ماه‌های گذشته از طریق جذب آگهی کاهش چشمگیری داشته است، فیس‌بوک توانسته میزان درآمد خود از تبلیغات را به طرزی قابل توجهی افزایش دهد.


چهار روزنامه یادشده حال دست به دست هم داده و پروژه‌ای را با هدف یافتن راه‌هایی برای افزایش درآمدهای حاصل از آگهی آغاز کرده‌اند.


مایکل بوت، رئیس هیئت مدیره شرکت مشاوره MC&C که هدایت این پروژه را بر عهده دارد، در گفتگویی با روزنامه اقتصادی "سیتی ای‌.ام" اظهار داشت: «اهالی صنعت روزنامه در میان خودشان رقابت داشتند، اما در صورت همکاری با هم می‌توانند رقبای آشکارشان را بهتر از راه به در کنند.»


منظور بوت از "رقبای آشکار" کمپانی‌های صاحب‌نامی نظیر گوگل و فیس‌بوک هستند که توانسته‌اند به محلی جذاب برای انتشار آگهی در نزد صاحبان شرکت‌ها و صنایع تبدیل شوند.

درآمد فوق‌العاده فیس‌بوک از تبلیغات
نکته قابل توجه در این همکاری گرایش‌های متفاوت این چهار روزنامه است. "گاردین" و "تایمز" جزو روزنامه‌های باکیفیت و حرفه‌ای بریتانیا به شمار می‌روند. روزنامه گاردین، روزنامه‌ای مترقی و روزنامه تایمز روزنامه‌ای محافظه‌کار شناخته می‌شود.


در مقابل روزنامه‌های "سان" و "دیلی‌ میل" جزو روزنامه‌های عامه‌پسند هستند که به درج خبرهای جنجالی و پرحاشیه شهرت دارند.


روزنامه گاردین سال گذشته نیز با هدفی مشابه همکاری مشترکی را با "فاینانشال تایمز"، "رویترز"، "سی‌ان‌ان" و "اکونومیست" آغاز کرد، که البته این همکاری نتیجه درخوری تا بدین جا به همراه نداشته است.


اخیرا اعلام شد که سود فیس بوک در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ رکوردی تازه بر جای گذاشته است. ارزش سهام فیس‌بوک از آغاز سال ۲۰۱۶ جمعا ۱۸ درصد افزایش داشته است.


از ماه آوریل تا ژوئن سال ۲۰۱۶ فیس‌بوک در مقایسه با سال گذشته سود خود را سه برابر کرده و از ۷۱۹ میلیون دلار به ۲ میلیارد و صد میلیون دلار رسانده است.


عایدی این کمپانی در همین مدت زمان با افزایش ۵۹ درصدی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بوده است.


مهم‌ترین منبع درآمد فیس‌بوک از راه تبلیغات بوده که ۶۳ درصد افزایش داشته است. درآمد فیس‌بوک از تبلیغات به طور متوسط به ازای هر کاربر به ۳ دلار و ۸۲ سنت رسیده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد