درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 17:38   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25216صفحه نخست » دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 23:56
اتحاد چهار روزنامه بریتانیایی در مقابل فیس‌بوک و گوگل
شبکه‌های اجتماعی به رقیبی جدی برای روزنامه‌ها در زمینه جذب آگهی تبدیل شده‌اند. در بریتانیا چهار روزنامه صاحب‌نام از جناح محافظه‌کار و چپ با یکدیگر متحد شده‌‌اند تا به همین منظور از خود در برابر فیس بوک و گوگل دفاع کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه‌های اجتماعی به رقیبی جدی برای روزنامه‌ها در زمینه جذب آگهی تبدیل شده‌اند. در بریتانیا چهار روزنامه صاحب‌نام از جناح محافظه‌کار و چپ با یکدیگر متحد شده‌‌اند تا به همین منظور از خود در برابر فیس بوک و گوگل دفاع کنند.

روزنامه‌های "سان"، "گاردین"، "دیلی میل" و "تایمز" قصد دارند از انحصار فیس‌بوک و گوگل در زمینه جذب آگهی پیشگیری کرده و در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.


در حالی که درآمد روزنامه‌ها در ماه‌های گذشته از طریق جذب آگهی کاهش چشمگیری داشته است، فیس‌بوک توانسته میزان درآمد خود از تبلیغات را به طرزی قابل توجهی افزایش دهد.


چهار روزنامه یادشده حال دست به دست هم داده و پروژه‌ای را با هدف یافتن راه‌هایی برای افزایش درآمدهای حاصل از آگهی آغاز کرده‌اند.


مایکل بوت، رئیس هیئت مدیره شرکت مشاوره MC&C که هدایت این پروژه را بر عهده دارد، در گفتگویی با روزنامه اقتصادی "سیتی ای‌.ام" اظهار داشت: «اهالی صنعت روزنامه در میان خودشان رقابت داشتند، اما در صورت همکاری با هم می‌توانند رقبای آشکارشان را بهتر از راه به در کنند.»


منظور بوت از "رقبای آشکار" کمپانی‌های صاحب‌نامی نظیر گوگل و فیس‌بوک هستند که توانسته‌اند به محلی جذاب برای انتشار آگهی در نزد صاحبان شرکت‌ها و صنایع تبدیل شوند.

درآمد فوق‌العاده فیس‌بوک از تبلیغات
نکته قابل توجه در این همکاری گرایش‌های متفاوت این چهار روزنامه است. "گاردین" و "تایمز" جزو روزنامه‌های باکیفیت و حرفه‌ای بریتانیا به شمار می‌روند. روزنامه گاردین، روزنامه‌ای مترقی و روزنامه تایمز روزنامه‌ای محافظه‌کار شناخته می‌شود.


در مقابل روزنامه‌های "سان" و "دیلی‌ میل" جزو روزنامه‌های عامه‌پسند هستند که به درج خبرهای جنجالی و پرحاشیه شهرت دارند.


روزنامه گاردین سال گذشته نیز با هدفی مشابه همکاری مشترکی را با "فاینانشال تایمز"، "رویترز"، "سی‌ان‌ان" و "اکونومیست" آغاز کرد، که البته این همکاری نتیجه درخوری تا بدین جا به همراه نداشته است.


اخیرا اعلام شد که سود فیس بوک در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶ رکوردی تازه بر جای گذاشته است. ارزش سهام فیس‌بوک از آغاز سال ۲۰۱۶ جمعا ۱۸ درصد افزایش داشته است.


از ماه آوریل تا ژوئن سال ۲۰۱۶ فیس‌بوک در مقایسه با سال گذشته سود خود را سه برابر کرده و از ۷۱۹ میلیون دلار به ۲ میلیارد و صد میلیون دلار رسانده است.


عایدی این کمپانی در همین مدت زمان با افزایش ۵۹ درصدی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بوده است.


مهم‌ترین منبع درآمد فیس‌بوک از راه تبلیغات بوده که ۶۳ درصد افزایش داشته است. درآمد فیس‌بوک از تبلیغات به طور متوسط به ازای هر کاربر به ۳ دلار و ۸۲ سنت رسیده است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد