درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 02:03   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25074صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 مرداد 1395 - 11:50
همایش نقش روابط عمومی و رسانه در اقتصاد مقاومتی در ارومیه برگزار شد
همایش تخصصی نقش روابط عمومی و رسانه در اقتصاد مقاومتی روز دوشنبه با حضور کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اداری و اجرایی و خبرنگاران و مدیران رسانه های فعال در آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی در این همایش عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و بیان کرد: اصلاح مسیر حرکت اقتصادی کشور نیازمند تغییرات جدی است که بخش عمده آن در سیاست های اقتصاد مقاومتی تبیین شده است.

ناصر حضرتی با بیان این که اقتصاد مقاومتی به توسعه متوازن کشور توجه داشته و عدالت بنیان است، گفت: در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی علاوه بر مقاومت در برابر تهدیدها، در عین حال باید از تحولات اقتصادی و فنآوری های روز دنیا جهت رشد و شکوفایی بهره ببریم.

وی با تقدیر از رویکرد دولت تدبیر و امید در اقدام عملی به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: خوشبختانه با تدبیر و برنامه ریزی دقیق، دولت روحانی توانست تورم را تک رقمی کرده و رشد توسعه اقتصادی را از منفی 6 به مثبت 3 درصد برساند که این امر نشانگر عزم جدی دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با بیان این که مسائل امنیتی و جنگ تحمیلی سبب عقب ماندگی آذربایجان غربی شده است، اظهار کرد: درگیری مستقیم آذربایجان غربی در جنگ تحمیلی و مبارزه با اشرار ضد انقلاب سبب شد تا یک نگاه امنیتی به استان حاکم شود و این استان از قافله توسعه عقب بیفتد.

حضرتی با تاکید بر این که دولت روحانی توجه ویژه ای به توسعه آذربایجان غربی داشته و معتقد به توسعه متوزان است، گفت: دولت روحانی نگاه متفاوتی به آذربایجان غربی داشته و این استان را در ردیف هفتم اختصاص بودجه قرار داده است تا این عقب ماندگی مزمن جبران شود.

وی آذربایجان غربی را مرکز توسعه اقتصادی منطقه عنوان کرد و افزود: آذربایجان غربی با توجه به شرایط استراتژیک اقتصادی و جغرافیایی یکی از ظرفیت های مهم کشور در عمل به اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی همچنین گفت: درآمد مردم آذربایجان غربی یک سوم متوسط کشوری است که با عمل به الزامات اقتصاد مقاومتی باید این میزان به متوسط کشوری افزایش یابد.

وی با بیان این که درآمد سالانه مردم آذربایجان غربی سه میلیون ریال است، افزود: این رقم در متوسط کشوری به 10 میلیون ریال می رسد.

وی ادامه داد: میزان درآمد سالانه سالانه مردم آذربایجان غربی در حالی به سه میلیون ریال می رسد که میزان درآمد مردم تهران سالانه بیش از 30 میلیون ریال است.

همچنین در ادامه این جلسه، حسن فاخری رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان آذربایجان غربی، مردم را رکن اصلی عمل به اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: عمل به اقتصاد مقاومتی بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست.

وی رسانه ها و کارگزاران نظام را دو رکن دیگر اقدام عملی به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: نیازمند یک عزم ملی برای عمل به اقتصاد مقاومتی هستیم.

فاخری با اشاره به نقش خطیر رسانه ها در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: رسانه ها با گفتمان سازی اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولید ملی نقش بسزایی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی دارند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری میزگردهای تخصصی اقتصاد مقاومتی در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی گفت: رسانه ها باید فراتر از اطلاع رسانی عمل کرده و نقشه راه عمل به اقتصاد مقاومتی را ترسیم کنند.

همچنین در ادامه این همایش تخصصی، دکتر شفیع بهرامیان مدرس دانشگاه در رشته علوم ارتباطات، بر ضرورت حضور مستقیم وزارت آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: بر روی بحث های فرهنگ سازی باید از دوران کودکی برنامه ریزی کرد.

وی همچنین با انتقاد از بی توجهی صدا و سیما به بخش فرهنگ سازی تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: به رغم نقش محوری رسانه ملی در این عرصه، توجه جدی به موضوع اقتصاد مقاومتی در این رسانه دیده نمی شود.

بهرامیان با بیان این که باید الفبای اقتصادی را برای مردم توصیف و سپس اقدام به فرهنگ سازی عمل به اقتصاد مقاومتی کرد، اظهار کرد: متاسفانه حتی توصیف مناسبی از اقتصاد مقاومتی نیز انجام نگرفته است و مردم کلمه مقاومت را با سختی کشیدن مترادف می دانند که باید این ذهنیت تغییر یابد چرا که کلمه مقاومت در اقتصاد مقاومتی به معنای درست و بهینه مصرف کردن است.

وی همچنین بر تلاش رسانه ها در سیاست زدایی از اقتصاد ملی تاکید کرد.

در نشست تخصصی نقش روابط عمومی ها و رسانه ها در اقتصاد مقاومتی که در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، تعدادی از حاضرین نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد