درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25065صفحه نخست » سه شنبه، 12 مرداد 1395 - 10:24
چگونه برای وب‌سایت‌تان بازدیدکنندگان غیرمنتظره ایجاد کنید؟
مسیر تعامل ما با مشتریان‌ به شدت تغییر کرده است. تغییر اخیر به ما اجازه می‌دهد تا از اطلاعات جزئی در مورد بازدیدکنندگان وب‌سایت‌مان مطلع شویم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مسیر تعامل ما با مشتریان‌ به شدت تغییر کرده است. تغییر اخیر به ما اجازه می‌دهد تا از اطلاعات جزئی در مورد بازدیدکنندگان وب‌سایت‌مان مطلع شویم. اگر می‌خواهید در این رقابت پیشتاز باشید و به مشتریان‌تان خدمت کنید، نباید حدس بزنید که چه کسی در حال بازدید از وب‌سایت شماست.

 

سیر تکاملی هوش بازاریابی1

در طول تاریخ، هر کسب‌وکاری می‌دانست که مشتریانش یا مشتریان بالقوه‌اش بر تعاملات درونی بنا شده‌اند. به طور ساده، اگر یک مشتری وارد محیط کسب‌وکار شما می‌شد یا به شما زنگ می‌زد، به این ترتیب شما می‌فهمیدید که او در حال مصرف محصول شما بوده است. روش‌های هدایت‌کننده تغییر کرده‌اند؛ بنابراین در فروشگاه‌تان، شما از افراد می‌خواهید تا یک فرم را پر کنند و آنها را به لیست‌تان اضافه می‌کنید. اما بازاریابی متحول شده است؛ امروزه، با ابزارهای آنلاین ما مرتبا نام‌ها و آدرس ایمیل‌های مشتریان را دریافت می‌کنیم تا با مشتریان رابطه منظم و مداوم داشته باشیم. درک ما از علاقه مشتریان تحول یافته و این تحول در آنچه در حال فروش آن هستیم نمود پیدا کرده است. این امر موجب شده است تا شاهد کسب‌وکارهای آنلاین باشیم.

در یک فروشگاه فیزیکی، فروشنده تصور می‌کند زمانی که یک مشتری توجه دقیقی به یک ویترین نشان می‌دهد، ممکن است به آن جنس علاقه‌مند شده باشد. زمانی که به یک فروشگاه زنجیره‌ای وارد می‌شوید، اگر شما جلوی ویترین شلوار‌ها توقف کنید، به فروشنده این احساس دست خواهد داد که ممکن است شما به خرید شلوار علاقه‌مند باشید. در صورتی که ممکن است شما تنها در حال جست‌وجو باشید. اما اگر شما دوباره به سمت همان شلوارها برگردید احتمال زیادی وجود دارد که زمان برای یک خرید مناسب باشد.

 

ابزارهای هوش پیشگویانه

دیدگاه مشابهی در دنیای دیجیتال وجود دارد. ابزارهایی مانند HubSpot ( و بسیاری دیگر) به شما اجازه می‌دهد تا بازدیدکنندگان شما فرمی را پر کنند و سپس به شما این فرصت را بدهند تا هر حرکتی از جانب او بعد از آن نقطه را پیگیری کنید. وقتی شما تعامل ایجاد کرده‌اید و اطلاعات او را گرفتید، این کار به شما دیدگاهی نسبت به رفتار مشتری شما می‌دهد.

اگر یک مشتری بالقوه زمان زیادی بر سه صفحه خاص در وب‌سایت شما صرف کرده باشد، از این موضوع چه چیزی دریافت می‌کنید؟ رقابت شما چه مقدار زمان و بر کدام نقاط وب‌سایت شما صرف می‌کند؟ آیا این داده‌ها علاقه یا تعهد شما را برمی‌انگیزاند؟ ما مصاحبه‌ای با تینا بین یکی از موسسان VisiStat و KickFire داشتیم. VisiStat ابزاری است که شما می‌توانید با وب‌سایتتان آن را راه‌اندازی کنید تا بهتر درک کنید که چه کسانی از سایت شما بازدید می‌کنند. این ابزار بر مبنای آدرس IP بازدیدکنندگان این امکان را برای شما فراهم می‌آورد. این ابزار یک (رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار) API برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار یا کسب و کارها ارائه می‌دهد. کسانی که می‌خواهند داده ارزشمندی در مورد پایگاه مشتری برای اخذ راه‌حل‌ به‌دست آورند. ممکن است شما بازدیدکننده به‌خصوص را نشناسید، اما ایده خوبی از ماهیت شرکت‌تان خواهید داشت. در یک پیاده‌سازی ایده‌آل، ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) می‌تواند به شما این امکان را بدهد تا بدانید که یک صفحه خاص از وب‌سایتتان توسط چند نفر در 24 ساعت گذشته 18 بار مورد بازدید قرار گرفته است. این می‌تواند یک شاخص بزرگ از زمان ایده‌آل برای ارتباط با آنها باشد.

 

قدرت آینده‌نگری فروش

KickFire همراه VisiStat در مرورگر کروم، به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام بازدید از وب‌سایت‌ اطلاعات غنی در مورد یک کسب‌وکار به‌دست آورید. شما تنها یک مبلغ ناچیز برای اطلاعات جزئی مخاطب شامل شماره تلفن و آدرس ایمیل پرداخت می‌کنید. با KickFire همه کاری که می‌کنید رفتن به یک وب‌سایت و کلیک روی دکمه KickFire در مرورگر کروم است. KickFire بی‌درنگ اطلاعات فنی و تجاری را به شما ارائه می‌دهد. این ابزار به شما اعضای کلیدی شرکت و اینکه آنها از کدام ابزارهای دیجیتال استفاده می‌کنند را نشان خواهد داد و حتی می‌تواند با پلتفرم‌های محبوب مدیریت رابطه با مشتری یا CRM ارتباط برقرار کند.

 

این مفاهیم را به‌کار بگیرید

اگر شما تنها به اطلاعات جمع‌آوری شده توسط مشتری اکتفا می‌کنید، ممکن است با اطلاعات جزئی که می‌توانید از VisiStat و KickFire دریافت کنید سردرگم شوید. برای پیش‌بینی فروش، KickFire ممکن است تنها ابزاری باشد که افراد حرفه‌ای در فروش می‌توانند برای اخذ دیدگاه بهتر در فرصت‌های فروش‌شان استفاده کنند. برای افراد ماهرتر، به VisiStat یک درایو تست2 بدهید تا ببینید که چه کسانی از سایت شما بازدید می‌کنند. ممکن است از کشف اینکه چه کسانی زمان صرف می‌کنند تا ویترین دیجیتال شما را دنبال کنند شگفت‌زده شوید. دستیابی در زمان درست ممکن است مزیت رقابتی باشد که شما به دنبال آن هستید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3827

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد