درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24905صفحه نخست » دوشنبه، 4 مرداد 1395 - 20:39
نگرانی از اعمال تخفیف اینترنتی به مشترکان
شرکت شاتل از کاهش قیمت اینترنت برای کاربران اینترنت خبر داد و مدیرعامل این شرکت همزمان خواستار اجرای کامل مصوبه 237 رگولاتوری شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت شاتل از کاهش قیمت اینترنت برای کاربران اینترنت خبر داد و مدیرعامل این شرکت همزمان خواستار اجرای کامل مصوبه 237 رگولاتوری شد.  احمدرضا نخجوانی با اشاره به دغدغه‌های این شرکت در اجرای مصوبه 237 گفت: تمام نگرانی ما این است که سرنوشت اجرای این مصوبه هم به سرنوشت مصوبه 181 رگولاتوری تبدیل شود چراکه دو سال پیش شرکت‌های دارنده پروانه براساس مصوبه 181 تخفیف‌های لازم به کاربران نهایی را ارائه کردند اما در نهایت شرکت‌های مخابرات استانی و شرکت ارتباطات زیرساخت تخفیف‌های درنظر گرفته شده در این مصوبه را به‌طور کامل و منطبق با مصوبه یادشده به شرکت‌ها ارائه نکردند. در نهایت همین موضوع باعث ایجاد تفاوت‌حساب در صورت‌های مالی شرکت و وارد شدن ضرر به شرکت‌های اینترنتی شد. او در ادامه با اشاره به درخواست شرکت‌های FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اجرای دقیق مصوبه 237افزود: برای اینکه کاربران نهایی این‌بار بتوانند طعم کاهش قیمت سرویس اینترنت خود را بچشند، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت تخفیف‌های لازم براساس این مصوبه جدید را به شرکت‌های دارنده پروانه بدهند و در مرحله بعد فعالان این حوزه قیمت سرویس اینترنت کاربران نهایی را کاهش دهند. وی تاکید می‌کند که اگر این ایده هم مورد قبول واقع نشود، به هر حال شاتل خود را ملزم به اجرای دستورات و مصوبات رگولاتوری می‌داند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3820

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد