درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 01:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24802صفحه نخست » دوشنبه، 28 تیر 1395 - 00:05
اطلاعات شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذارید
به دلیل عمومیت و محبوبیت رسانه های اجتماعی، حریم خصوصی انسان ها، هرگز به این اندازه مورد تهدید قرار نگرفته بود. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی، بخصوص نوجوانان، اطلاع ندارند که اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند، می تواند توسط سارقان هویت، مورد استفاده قرار بگیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به دلیل عمومیت و محبوبیت رسانه های اجتماعی، حریم خصوصی انسان ها، هرگز به این اندازه مورد تهدید قرار نگرفته بود. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی، بخصوص نوجوانان، اطلاع ندارند که اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند، می تواند توسط سارقان هویت، مورد استفاده قرار بگیرد. حدود 92 درصد از نوجوانان، اسم و مشخصات واقعی، 82 درصد تاریخ تولد درست و 71 درصد نیز شهر و محل زندگی شان را در پروفایل شان فاش می کنند.


در اینجا  به سه نوع از اطلاعات شخصی که هرگز نباید در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، اشاره می شود:


جزئیات گواهینامه رانندگی
برخی از کاربران ممکن است برای اعلام اینکه گواهینامه رانندگی خود را گرفته اند، عکس گواهینامه را در فیس بوک پست کنند. در حالی که این کارت شناسایی عکس دار، حاوی همه اطلاعات شخصی شما از نام کامل، تاریخ تولد و غیره می باشد.

برنامه سفر، مقصد و تاریخ بازگشت
با اینکه همه دوست دارند، خبر رفتن به تعطیلات رویایی را به اطلاع دوستان و آشنایان برسانند، ولی نباید برنامه سفر، مقصد، مدت اقامت و تاریخ بازگشت را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. چراکه با این کار، به سارقان منازل امکان می دهند که با خیال آسوده، سرقت را برنامه ریزی کنند.

اطلاعات مربوط به حساب بانکی
پست کردن هرگونه پیام در مورد امور مالی و شماره حساب بانکی می تواند، زمینه را برای کلاهبرداری فراهم کند. اگر اولین چک حقوق خود را دریافت کرده اید و می خواهید این خبر را به اطلاع دوستان و آشنایان برسانید، هرگز تصویر چک حقوق را در رسانه های اجتماعی پست نکنید. چراکه چک، حاوی اطلاعات مربوط به حسب بانکی می باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد