درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24802صفحه نخست » دوشنبه، 28 تیر 1395 - 00:41
اطلاعات شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نگذارید
به دلیل عمومیت و محبوبیت رسانه های اجتماعی، حریم خصوصی انسان ها، هرگز به این اندازه مورد تهدید قرار نگرفته بود. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی، بخصوص نوجوانان، اطلاع ندارند که اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند، می تواند توسط سارقان هویت، مورد استفاده قرار بگیرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  به دلیل عمومیت و محبوبیت رسانه های اجتماعی، حریم خصوصی انسان ها، هرگز به این اندازه مورد تهدید قرار نگرفته بود. برخی از کاربران رسانه های اجتماعی، بخصوص نوجوانان، اطلاع ندارند که اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند، می تواند توسط سارقان هویت، مورد استفاده قرار بگیرد. حدود 92 درصد از نوجوانان، اسم و مشخصات واقعی، 82 درصد تاریخ تولد درست و 71 درصد نیز شهر و محل زندگی شان را در پروفایل شان فاش می کنند.


در اینجا  به سه نوع از اطلاعات شخصی که هرگز نباید در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود، اشاره می شود:


جزئیات گواهینامه رانندگی
برخی از کاربران ممکن است برای اعلام اینکه گواهینامه رانندگی خود را گرفته اند، عکس گواهینامه را در فیس بوک پست کنند. در حالی که این کارت شناسایی عکس دار، حاوی همه اطلاعات شخصی شما از نام کامل، تاریخ تولد و غیره می باشد.

برنامه سفر، مقصد و تاریخ بازگشت
با اینکه همه دوست دارند، خبر رفتن به تعطیلات رویایی را به اطلاع دوستان و آشنایان برسانند، ولی نباید برنامه سفر، مقصد، مدت اقامت و تاریخ بازگشت را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. چراکه با این کار، به سارقان منازل امکان می دهند که با خیال آسوده، سرقت را برنامه ریزی کنند.

اطلاعات مربوط به حساب بانکی
پست کردن هرگونه پیام در مورد امور مالی و شماره حساب بانکی می تواند، زمینه را برای کلاهبرداری فراهم کند. اگر اولین چک حقوق خود را دریافت کرده اید و می خواهید این خبر را به اطلاع دوستان و آشنایان برسانید، هرگز تصویر چک حقوق را در رسانه های اجتماعی پست نکنید. چراکه چک، حاوی اطلاعات مربوط به حسب بانکی می باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد