درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24585صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 تیر 1395 - 22:48
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها در انعکاس خدمات ارائه‌شده به مردم فعال‌تر باشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از کارکنان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف دولتی انتظار می‌رود نسبت به انعکاس عملکرد دولت و کارهای انجام شده فعال‌تر عمل کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: از کارکنان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف دولتی انتظار می‌رود نسبت به انعکاس عملکرد دولت و کارهای انجام شده فعال‌تر عمل کنند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، اسماعیل کاظمی در نشست با مسئولان برخی از روابط عمومی دستگاه‌های اجرای استان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر با اشاره به ضرورت انعکاس عملکرد دولت اظهار داشت: انعکاس عملکرد دولت علاوه بر ایجاد رضایتمندی و افزایش اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی موجب ایجاد انگیزه در کارکنان دولت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم قدردان خدمات کارکنان دولت به عنوان خدمت گذاران خواهند بود افزود: ضروری است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی عملکرد دولت را با جزئیات برای مردم تشریح کنند چون انعکاس خدمات دولت موجب رضایتمندی میان مردم در خواهد می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه برای تامین رفاه و آسایش و امنیت مردم از بیت المال هزینه می‌شود بیان داشت: روابط عمومی‌ها باید کارهای در دست انجام را به نحوی شایسته به مردم انعکاس دهند و اجازه ندهند عده‌ای با سیاه‌نمایی خدمات نظام و کارهای دولت اسلامی حلاوت کار با اهمیت را تحت الشعاع قرار دهند.

وی اطلاع رسانی دقیق و به موقع را یکی از وظایف روابط عمومی دستگاه‌های مختلف دولتی دانست و گفت: از کارکنان و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مختلف دولتی انتظار می‌رود نسبت به انعکاس عملکرد دولت و کارهای انجام شده فعال تر عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر کاظمی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از بودجه شهرداری ها و دهیاری‌ها در قالب اعتبارات عمرانی توسط دولت تامین می‌شود بیان کرد: ضروری است شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رضایتمندی مردم از اجرای پروژه‌های عمران شهری و روستایی را با اشاره به نقش و خدمات دولت منعکس کنند.

وی افزود: امروزه عده‌ای با خروج از مسیر انصاف هر اشکال و ایرادی را که در هر جا بوجود بیاید به دولت نسبت می‌دهند لذا می‌طلبد تا روابط عمومی ها کارهای مثبت و موفقیت‌های دولت را که در واقع موفقیت نظام جمهوری اسلامی است با دقت و به صورت منطقی منعکس کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر مردم بوشهر مردم استان را مردمی با ایمان و منصف دانست و گفت: اگر کارها را درست به مردم منعکس کنیم یقینا شاهد رضایت و حمایت آنان از دولت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه ضمن هم فکری حاضران در جلسه برای انعکاس کارهای انجام شده و اقدامات دولت بر آمادگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به منظور انعکاس خدمات انجام شده در هفته دولت تاکید شد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
محمد
| 1395/4/20 - 10:17 |     0     0     |
دکتر کاظمی مدیری خوش سابقه و فعال و متخصص در کار روابط عمومی است ولی باید مدیران کل هم به روابط عمومی ها بهای بیشتری بدهند. مخصوصا بحث اعتبارات و هزینه های مورد نیاز


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد