درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24506صفحه نخست » شنبه، 12 تیر 1395 - 05:52
پیش‌ بینی درآمد 50 میلیون دلاری توئیتر از تبلیغات در حین پخش مسابقات NFL
در پاییز سال آینده میلادی تمام نگاه‌ها به توئیتر خواهد بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، در پاییز سال آینده میلادی تمام نگاه‌ها به توئیتر خواهد بود. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توئیتر قصد دارد تا 10 مسابقه از بازی‌های لیگ ملی فوتبال آمریکا را به‌صورت اینترنتی پخش کند. در این رابطه بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و شبکه‌های اجتماعی معتقدند پخش اینترنتی مسابقات لیگ ملی فوتبال آمریکا توسط توئیتر می‌تواند نتایجی دوگانه داشته باشد. این اقدام از یک سو می‌تواند گام بلندی در زمینه بدل شدن توئیتر به محلی برای تماشای مسابقات ورزشی باشد یا در صورت عدم پخش مسابقات با کیفیت HD یک شکست تمام عیار برای توئیتر محسوب شود.

در این راستا و در حاشیه جشنواره فیلم‌های تبلیغاتی در کن، مدیران توئیتر از نحوه پخش مسابقات مذکور و فروش فضاهای تبلیغاتی آن به بازاریاب‌ها و همچنین چگونگی پخش آگهی‌های بازرگانی در حین پخش زنده اینترنتی مسابقات لیگ ملی فوتبال آمریکا سخن گفتند.

در این میان آنچه سبب شد تا تمام نگاه‌ها در صنعت تبلیغات به سوی توئیتر معطوف شود، برنامه این شرکت برای کسب درآمد 50میلیون دلاری از تبلیغاتی است که در حین پخش بازی‌های NFL (لیگ ملی فوتبال آمریکا) پخش خواهد شد.

اعلام خبر مذکور از سوی توئیتر در حالی صورت می‌گیرد که یک منبع نزدیک به این شبکه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگاران از به فروش رسیدن 60درصد از فضای آگهی تجاری آن برای پخش بازی‌های لیگ ملی فوتبال خبر داد و اعلام کرد مدیران توئیتر قصد دارند در نهایت 10 الی 15 بسته تبلیغاتی را به فروش برسانند. گفتنی است تاکنون شرکت‌های Bud Light / Sony Pictures / Bank of America و Nestle's DiGiorno  از قصد خود برای تبلیغ در حین پخش اینترنتی بازی‌های NFL  خبر دادند.

در همین ارتباط «آزانیا اندروز» مدیر ارتباطات دیجیتال آمریکای شمالی شرکت  Anheuser-Busch  معتقد است: «ما سال گذشته همکاری بسیار موفقی با توئیتر داشتیم و مسابقات فوتبال شنبه شب فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم در آن زمان و در حین پخش مسابقات حضور داشته باشیم.

از سوی دیگر «الیاس پلیشنر» کارشناس حوزه بازاریابی دیجیتال در شرکت Sony Pictures  انتظار دارد پخش اینترنتی بازی‌های لیگ ملی فوتبال آمریکا زمینه را برای ورود سیل عظیمی از تبلیغات و بازاریابی همزمان فراهم خواهد کرد.

وی در این رابطه می‌گوید: «پخش مستقیم بازی‌های NFL به‌صورت اینترنتی در شبکه توئیتر با توجه به فعالیت مخاطبان گسترده علاقه‌مند به حوزه سینما در این وب‌سایت این فرصت را در اختیار آژانس‌های تبلیغاتی و بازاریاب‌ها قرار می‌دهد تا از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت حضور در فضاهای تبلیغاتی توئیتر استفاده کنند.»

براساس مندرجات قرارداد توئیتر با NFL این شبکه اجتماعی محبوب موظف شده است تا تمام بسته‌های تبلیغاتی موجود را به فروش برساند. با این حال و به‌رغم پرداخت 10میلیون دلار از سوی توئیتر برای پخش 10 مسابقه از لیگ ملی فوتبال آمریکا، هنوز جزئیات مربوط به سهم توئیتر از درآمدهای تبلیغاتی مشخص نیست. لازم به ذکر است که مدیران لیگ ملی فوتبال NFL از پاسخ به پرسش خبرنگاران در این رابطه خود‌داری کردند.

در رابطه با بسته‌های تبلیغاتی موجود، مطابق اطلاعاتی که در اختیار خبرنگاران قرار گرفته است توئیتر بسته‌های تبلیغاتی 2 تا 8میلیون دلاری برای ارائه به شرکت‌های تجاری برای پخش در حین انجام مسابقات فوتبال آماده کرده است.

کاربران شبکه اجتماعی توئیتر به هنگام پخش مسابقات فوتبال قادر خواهند بود تا از قابلیت تماشای مسابقه در حالت full screen استفاده کرده یا صفحه نمایش ابزارهای هوشمند خود را به دو قسمت تقسیم کنند به این صورت که یک بخش از تصویر توئیت‌های ارسالی را نمایش می‌دهد و بخش دیگر به نمایش مسابقه فوتبال می‌پردازد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد