درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 10:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24429صفحه نخست » سه شنبه، 8 تیر 1395 - 09:20
کسپرسکی: گوگل استراق سمع می‌کند
شرکت کسپرسکی ادعا کرده مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می‌دهد گوگل به‌طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت کسپرسکی ادعا کرده مطالعاتی با هدف دستیابی به حقیقت استراق سمع گوگل و اپل انجام شده که نشان می‌دهد گوگل به‌طور مخفیانه مکالمات و مباحثات را ذخیره می‌کند. کسپرسکی تاکید کرد: این موضوع حقیقت دارد که گوگل صداها را ضبط می‌کند اما این کار را فقط برای شناسایی صدا انجام می‌دهد و اپل هم دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. در هر دو مورد، ضبط صدا به منظور کمک به برنامه‌های اختصاصی خودشان (OK Google) و (Siri)ذخیره می‌شود. یعنی مکالمات شما را ضبط می‌کند و از آن برای شناسایی بهتر در این دو اپلیکیشن استفاده می‌کند. نکته قابل توجه این است که گوگل تنها روی دستگاه‌های اندروید این ضبط را انجام می‌دهد و روی محصولات اپل این کار انجام نمی‌شود؛ مگر اینکه کاربری روی آی‌فون خود اپلیکیشن‌های گوگل را نصب کرده باشد. اما علت ذخیره صداها چه می‌تواند باشد؟ کسپرسکی می‌گوید: آنها پیشینه جست‌وجوهای شما را ذخیره می‌کنند، تمام ایمیل‌های شما، اسناد اداری، اطلاعات مکان شما، عکس‌های شما همگی ذخیره می‌شوند و چه کسی می‌داند چه چیزهای دیگری از شما را در خود ذخیره می‌کند. سوالی که در واقع باید پرسیده شود این است که دقیقا از اطلاعات ما چه استفاده‌ای می‌کنند؟ خوشبختانه، در حال حاضر ذخیره‌سازی اطلاعات داوطلبانه است هرچند که این امکان به‌طور پیش‌فرض فعال است و اگر که نمی‌خواهید اطلاعاتتان برای ذخیره‌سازی کسب و کار استفاده شود بهترین کار این است که گزینه pause را فعال کنید، این امکانات در Google’s tracking settings وجود دارد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3800

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد