درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 04:57   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24253صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 29 خرداد 1395 - 11:17
شهردار یاسوج:
رمز موفقیت روابط عمومی ها ارتباط خوب با رسانه هاست
شهردار یاسوج حصول هر موفقیت سازمانی را لازمه ایجاد ارتباط مناسب بین بخشی دانست و گفت: رمز موفقیت روابط عمومی ها ارتباط خوب دو جانبه و آگاهانه با رسانه هاست.
  

رمز موفقیت روابط عمومی ها ارتباط خوب با رسانه هاست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد علی جاوید روز شنبه در جمع کارکنان روابط عمومی شهرداری یاسوج با اشاره به ظرفیت رسانه ها برای ترویج فرهنگی شهرنشینی و نیز نهادینه کردن حقوق شهروندی اظهار داشت: باید برای شکاف بین رسانه ها و روابط عمومی ها به عنوان یک چالش چاره اندیشی شود.
وی گفت: ارتباط خوب با رسانه ها یعنی مدیریت افکار شهروندی، آگاه سازی جامعه و ارتقا فرهنگ شهرنشینی است.
شهردار یاسوج تاکید کرد: روابط عمومی ها و رسانه ها رسالت مشترکی دارند آن رسالت آگاه سازی و اطلاع رسانی است.
وی افزود: روابط عمومی ها اطلاع رسانی درون و برون سازمان را انجام می دهند و رسانه ها اطلاع رسانی بیرون سازمانی را به سرانجام می رسانند.
جاوید گفت: روابط عمومی ها منبع بسیار مهم و موثقی برای رسانه هستند و درک متقابل میان دو کانال مهم اربتاطی بی تردید به توسعه اطلاع رسانی کمک می کند.
وی به فعالیت های خدماتی و عمرانی شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرداری اطلاعات و اخباری وجود دارد که باید به صورت شفاف و علنی به شهروندان منعکس شود و رسانه ها تنها مرجع انتقال اطلاعات است.
مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج نیز گفت: ارتباط با رسانه های استانی و کشوری در اولویت نخست سیاست های راهبردی روابط عمومی قرار دارد.
عزیزاله دهنوی افزود:کیفی سازی اخبار تولیدی، ارتباط با رسانه ها و بهره مندی از نظرات اصحاب رسانه در اولویت قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: روابط عمومی از هر انتقاد سازنده استقبال می کند زیرا معتقد است انتقاد سازنده به شکوفایی جامعه شهری کمک می کند.
دهنوی بیان کرد: درک متقابل وظایف رسانه ها و روابط عمومی می تواند کمک کند تا ارتباط این در این فرایند دوسویه درست و اصولی باشد.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد