درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 19:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24223صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 31 خرداد 1395 - 07:44
تقویم روز روابط عمومی/ تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس با حضور ۱۰۰تن از نمایندگان مجلس خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس با حضور ۱۰۰تن از نمایندگان مجلس خبر داد.

عبدالرضا عزیزی امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات با حضور ۱۰۰ تن از نمایندگان، تصریح کرد: سیدناصرموسوی لارگانی به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شده است.


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات را فراکسیونی پویا و فعال خواند و افزود: رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در تشکیل این فراکسیون مد نظر نمایندگان بوده است.


رییس فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات در مجلس نهم، ادامه داد: رسیدن به مدیریت واحد در عرصه روابط عمومی ها از دیگر اهدافی است که فراکسیون یادشده دنبال خواهد کرد که در همین راستا اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روز جمعه دیداری با نخبگان و برگزیدگان روابط عمومی‌های کل کشور داشته اند.


وی تشکیل سازمان نظام روابط عمومی ایران را از دیگر اهداف فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات خواند و گفت: در فراکسیون یاد شده از همه نیروهای کارآمد و علاقمند در حوزه مجلس استفاده خواهد شد.


عزیزی درمورد احتمال موازی کاری این فراکسیون با فراکسیون هنر و رسانه، تصریح کرد: هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات از ۲۴ خرداد این فراکسیون را تشکیل دادند که در آن زمان فراکسیون هنر ورسانه ظاهراً تشکیل نشده بود.


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات در نظر دارند بعد از پایان فصل بودجه نویسی نمایندگان روابط عمومی‌های فعال سراسرکشور را در فراکسیون گرد هم آورده و با نظر آنها کمیته‌های این فراکسیون را تشکیل دهند.
 

 یکشنبه ٢٩ اردیبهشت ١٣٩٢

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد