درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 10:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24149صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 4 تیر 1395 - 21:02
۵ سوال تخصصی پیش از آغاز نمایشگاه
هزینه زیادی برای برگزاری یک نمایشگاه صرف می‌شود پس تنها به دلیل انجام ندادن چند نکته ریز آنها را از بین نبرید. برنامه پیش از نمایشگاه زمانی است که شما باید تمامی افراد و همکاران و رقیبان تجاری خود را از حضورتان در یک رویداد باخبر کرده و آنها را برای حضور در غرفه دعوت کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرض کنید ثبت‌نام و کارهای ابتدایی برای حضور در یک رویداد را انجام داده‌اید و آماده ورود به فضای نمایشگاه هستید.

در این زمان نیاز است چند سوال حیاتی را از خودتان بپرسید یا در جلسات تخصصی با اعضای اصلی شرکت در میان بگذارید. این سوالات در نگاه نخست سطحی هستند اما می‌توانند در بهتر شدن کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد. همسایه ما در نمایشگاه چه کسی است؟

 

این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه اگر غرفه کوچکی در اختیار دارید هرگز مکان آن را در کنار غرفه‌های بزرگ انتخاب نکنید. برای مثال غرفه کوچک شما در کنار یک پاویون هرگز موفق نخواهد بود زیرا آن غرفه بزرگ تمام توجهات را به خود جلب می‌کند. برای تغییر مکان به‌طور حتم اقدام کنید. هدف ما چه مخاطبانی هستند؟

 

هر نمایشگاه ممکن است ده‌ها هزار بازدیدکننده داشته باشد و هر غرفه دار باید هدف اصلی خود را بشناسد. با شناسایی اهداف و مخاطبان برنامه‌ریزی لازم را برای به‌دست آوردن توجه این بخش ویژه انجام دهید. ممکن است شما تنها مهندسان رایانه‌ای را در نظر داشته باشید به همین دلیل باید فضای غرفه را به گونه‌ای طراحی کنید که این مهندسان به آن بیشتر جلب شوند. چگونه میزان بازدیدها را به‌دست آوریم؟

 

پیش از آنکه رویداد خود را آغاز کنید به‌طور حتم روش‌های به‌دست آوردن آمار دقیق بازدیدکنندگان از غرفه را پیش‌بینی کنید. اگر غرفه شما در مقابل یکی از درهای ورودی سالن قرار دارد، می‌توانید با کمک ماموران آن در میزان رفت و آمد را به‌دست آورید. پیشنهاد دیگر قرار دادن یک دفترچه اطلاع‌رسانی برای افرادی است که از غرفه بازدید می‌کنند تا با نوشتن شماره تماس یا ایمیل خود حضور در غرفه و بازدید از آن را ثبت کنند.

 

آیا با شهر و نمایشگاه آشنا هستید؟ این سوال بیشتر به درد آن دسته از شرکت‌هایی می‌خورد که قصد حضور در نمایشگاه‌های خارجی یا سراسری که دور از محل زندگی‌شان برگزار می‌شود را دارند. این افراد باید به‌طور دقیق با فضای نمایشگاهی آن منطقه و همچنین نقشه و سیستم شهری آن بخش آشنا باشند تا کمترین مشکل را هنگام بازدید و حضور در غرفه داشته باشند. برنامه پیش از نمایشگاه داشته باشیم؟

 

هزینه زیادی برای برگزاری یک نمایشگاه صرف می‌شود پس تنها به دلیل انجام ندادن چند نکته ریز آنها را از بین نبرید. برنامه پیش از نمایشگاه زمانی است که شما باید تمامی افراد و همکاران و رقیبان تجاری خود را از حضورتان در یک رویداد باخبر کرده و آنها را برای حضور در غرفه دعوت کنید. با این‌کار قدرت کسب‌وکارتان را به همه نشان داده و زمینه‌های اولیه ایجاد یک شراکت تجاری را فراهم خواهید کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد