درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24149صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 3 تیر 1395 - 09:38
۵ سوال تخصصی پیش از آغاز نمایشگاه
هزینه زیادی برای برگزاری یک نمایشگاه صرف می‌شود پس تنها به دلیل انجام ندادن چند نکته ریز آنها را از بین نبرید. برنامه پیش از نمایشگاه زمانی است که شما باید تمامی افراد و همکاران و رقیبان تجاری خود را از حضورتان در یک رویداد باخبر کرده و آنها را برای حضور در غرفه دعوت کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فرض کنید ثبت‌نام و کارهای ابتدایی برای حضور در یک رویداد را انجام داده‌اید و آماده ورود به فضای نمایشگاه هستید.

در این زمان نیاز است چند سوال حیاتی را از خودتان بپرسید یا در جلسات تخصصی با اعضای اصلی شرکت در میان بگذارید. این سوالات در نگاه نخست سطحی هستند اما می‌توانند در بهتر شدن کسب و کار شما تاثیر بسزایی داشته باشد. همسایه ما در نمایشگاه چه کسی است؟

 

این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه اگر غرفه کوچکی در اختیار دارید هرگز مکان آن را در کنار غرفه‌های بزرگ انتخاب نکنید. برای مثال غرفه کوچک شما در کنار یک پاویون هرگز موفق نخواهد بود زیرا آن غرفه بزرگ تمام توجهات را به خود جلب می‌کند. برای تغییر مکان به‌طور حتم اقدام کنید. هدف ما چه مخاطبانی هستند؟

 

هر نمایشگاه ممکن است ده‌ها هزار بازدیدکننده داشته باشد و هر غرفه دار باید هدف اصلی خود را بشناسد. با شناسایی اهداف و مخاطبان برنامه‌ریزی لازم را برای به‌دست آوردن توجه این بخش ویژه انجام دهید. ممکن است شما تنها مهندسان رایانه‌ای را در نظر داشته باشید به همین دلیل باید فضای غرفه را به گونه‌ای طراحی کنید که این مهندسان به آن بیشتر جلب شوند. چگونه میزان بازدیدها را به‌دست آوریم؟

 

پیش از آنکه رویداد خود را آغاز کنید به‌طور حتم روش‌های به‌دست آوردن آمار دقیق بازدیدکنندگان از غرفه را پیش‌بینی کنید. اگر غرفه شما در مقابل یکی از درهای ورودی سالن قرار دارد، می‌توانید با کمک ماموران آن در میزان رفت و آمد را به‌دست آورید. پیشنهاد دیگر قرار دادن یک دفترچه اطلاع‌رسانی برای افرادی است که از غرفه بازدید می‌کنند تا با نوشتن شماره تماس یا ایمیل خود حضور در غرفه و بازدید از آن را ثبت کنند.

 

آیا با شهر و نمایشگاه آشنا هستید؟ این سوال بیشتر به درد آن دسته از شرکت‌هایی می‌خورد که قصد حضور در نمایشگاه‌های خارجی یا سراسری که دور از محل زندگی‌شان برگزار می‌شود را دارند. این افراد باید به‌طور دقیق با فضای نمایشگاهی آن منطقه و همچنین نقشه و سیستم شهری آن بخش آشنا باشند تا کمترین مشکل را هنگام بازدید و حضور در غرفه داشته باشند. برنامه پیش از نمایشگاه داشته باشیم؟

 

هزینه زیادی برای برگزاری یک نمایشگاه صرف می‌شود پس تنها به دلیل انجام ندادن چند نکته ریز آنها را از بین نبرید. برنامه پیش از نمایشگاه زمانی است که شما باید تمامی افراد و همکاران و رقیبان تجاری خود را از حضورتان در یک رویداد باخبر کرده و آنها را برای حضور در غرفه دعوت کنید. با این‌کار قدرت کسب‌وکارتان را به همه نشان داده و زمینه‌های اولیه ایجاد یک شراکت تجاری را فراهم خواهید کرد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد