درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 15:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24148صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 2 تیر 1395 - 09:33
چگونه بعد از نمایشگاه همکاری‌ها را ادامه دهیم؟
تماس بگیرید اما هیچ‌گاه در این کار عجله نکنید. تماس گرفتن ایده‌ای است که به ذهن همه مدیران خواهد رسید اما در این کار به هیچ عنوان عجله نکنید. به‌طور معمول بهترین زمان برای تماس گرفتن با مدیران و مشتریان دو تا ۱۰ روز بعد از اتمام نمایشگاه است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور در یک نمایشگاه درست و حسابی، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در کسب وکار است. «آقای رویداد» در گزارش‌های روزانه، هزار و یک راهکار نمایشگاهی برای مخاطبان صمت دارد. راهکارهایی که البته به تایید بزرگترین تاجران و کارشناسان جهان رسیده و شاید تا پیش از این جایشان در صفحه نمایشگاه خالی بوده باشد!

در تمامی مطالبی که درباره اهمیت نمایشگاه به چاپ رسیده، همیشه این نکته را یادآور شده‌ایم که باید بعد از رویداد به سراغ افرادی برویم که توانایی تبدیل شدن به یک مشتری را داشتند و می‌توانستند به گسترش کسب و کار ما کمک کنند. این کار در عمل ثمره چند روز حضور در یک رویداد را نشان خواهد داد و به گسترش همکاری و درآمد بیشتر منجر می‌شود اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان با این افراد به شکل درست در ارتباط بود؟ «آقای رویداد» با چند پیشنهاد کارساز آمده تا پاسخ این سوال را بدهد.


تماس بگیرید اما هیچ‌گاه در این کار عجله نکنید. تماس گرفتن ایده‌ای است که به ذهن همه مدیران خواهد رسید اما در این کار به هیچ عنوان عجله نکنید. به‌طور معمول بهترین زمان برای تماس گرفتن با مدیران و مشتریان دو تا ۱۰ روز بعد از اتمام نمایشگاه است. در روزهای ابتدایی بعد از نمایشگاه دنیایی از ایمیل و تماس به سمت هر مشتری و مدیر خواهد رفت و در این میان ممکن است تماس شما بسیار آزاردهنده باشد. هیچ‌گاه زمان تماس گرفتن یا ارسال ایمیل را بیش از ۱۰ روز عقب نیندازید که احتمال فراموشی در این مدت بسیار بالاست.


راه دوم کمی هزینه دارد اما می‌تواند تاثیر بیشتری روی مخاطب شما داشته باشد. یک هدیه مناسب انتخاب کنید. بهترین بسته‌بندی را برای آن در نظر بگیرید و سپس به آدرس مشتری یا شرکت مورد نظرتان ارسال کنید. این روش برای آن دسته از افرادی مناسب است که اطمینان کامل از همکاری آینده با آنها دارید و با این روش تنها میزان اعتماد آنها را به خودتان افزایش خواهید داد.


کمک گرفتن از رسانه‌های دیجیتال و مکتوب راه دیگری است که می‌توانید با مخاطبان بعد از اتمام نمایشگاه در ارتباط باشید. با انتشار چند آگهی متنی در سایت‌های خبری یا روزنامه‌های مکتوب شما بار دیگر اطلاعات غرفه و نمایشگاهی که برپا کرده‌اید را به همه خواهید داد و با این روش حتی افرادی که از نمایشگاه دیدن نکرده‌اند نیز ممکن است از کار شما رضایت داشته و به سمت تجارت شما ترغیب شوند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد