درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 13:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24145صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1395 - 06:09
روزشمار برگزاری یک رویداد حرفه‌ای
حضور موفق در یک رویداد بین‌المللی نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت و بادقت است. زمانی که می‌خواهید در یک رویداد شرکت کنید و در آن به موفقیت‌های تجاری برسید باید با روزشمار برپایی غرفه آشنا باشید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حضور موفق در یک رویداد بین‌المللی نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت و بادقت است. زمانی که می‌خواهید در یک رویداد شرکت کنید و در آن به موفقیت‌های تجاری برسید باید با روزشمار برپایی غرفه آشنا باشید.

۶ تا ۱۲ ماه قبل: در این مدت باید بودجه مورد نیاز حضور در نمایشگاه را مشخص کنید و همچنین با چند تیم متخصص بهترین رویداد را برای حضور انتخاب کنید. دقت داشته باشید انتخاب درست یک رویداد تجاری عامل نخست موفقیت در آن به‌شمار می‌آید.


۴ ماه قبل: این مدت به نظر زیاد می‌آید اما باید ۴ ماه قبل از آغاز یک رویداد به فکر طراحی غرفه و همچنین دستورالعمل‌هایی باشید که می‌خواهید در رویداد انجام دهید. همچنین اهداف اصلی از حضور در رویداد را شفاف‌سازی کنید تا کارمندان بیشتر با وظایف خود آشنا شوند.


۳ ماه قبل: در این مدت باید با چند نفر از مدیران شرکت جلسه‌ای را ترتیب دهید و برنامه روزانه نمایشگاه خود را منتشر کنید. داشتن برنامه به شما کمک می‌کند تا در مدت برگزاری به تمامی اهداف خود برسید و بازدیدکنندگان نیز دچار سردرگمی نخواهند شد. در این فرصت به دنبال اطلاعات چاپی مانند بنر و برشورها نیز باشید.

۶ تا ۸ هفته قبل: در این مدت باید تبلیغات خود را درباره حضور در نمایشگاه آغاز کنید و همچنین به یاد داشته باشید که در این مدت می‌توانید به دنبال اجاره وسایل و تجهیزاتی باشید که ممکن است در نمایشگاه به درد کار شما بخورد.


۳ تا ۴ هفته قبل: یکی از برهه‌های حساس برای حضور در نمایشگاه‌ها همین دوره است. در این مدت باید با دقت تمامی شرکای تجاری و همچنین افرادی که قصد ارتباط با آنها را دارید به بازدید از رویداد دعوت کنید. همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کارمندانی که قصد دارند در غرفه حضور داشته باشند اجباری است. در این مدت برنامه افراد سرشناسی که قرار است از غرفه شما بازدید کنند را ایجاد کنید.


یک تا ۲ هفته قبل: وسایل مورد نیاز خود را جمع کنید و دقت داشته باشید که همه پرداخت‌های لازم برای سرویس‌های رفت‌وآمد یا هزینه غرفه انجام شده باشد و همچنین باید برنامه انتقال و چینش وسایل در غرفه را بریزید.


روز برگزاری نمایشگاه: کارت‌های ورود و خروج کارکنان را دریافت کنید، تمامی وسایلی که در غرفه چیده شده را با فهرست ارسالی خود مطابقت دهید و بار دیگر اهداف را برای کارکنان غرفه شفاف‌سازی کنید.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد