درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 05:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24136صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 25 خرداد 1395 - 22:36
افشاگری مدیر روابط عمومی باشگاه نفت رسوایی به بار آورد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومیباشگاه نفت تهران گفت که سرنوشتی شوم برای این تیم در حال رقم خوردن است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومیباشگاه نفت تهران گفت که سرنوشتی شوم برای این تیم در حال رقم خوردن است.
 

امید گلمکانی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران، در مورد طولانی و پیچیده شدن روند واگذاری امتیاز باشگاه نفت و موانعی که در این راه وجود دارد، گفت: در فصل گذشته که به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه نفت مسئولیت داشتم، تلاشم را کردم تا بیشترین تعامل با رسانه‌ها و دقیق‌ترین اطلاع رسانی را داشته باشم و در این زمینه تبعیضی بین آنها قائل نشوم.

وی ادامه داد: در این مدت هیچ مصاحبه‌ای انجام ندادم و روی خط هیچ برنامه‌ای نرفتم و حتی در قبال تماس‌های همکاران عزیز رسانه‌ای در روند پروسه واگذاری باشگاه سکوت اختیار کردم چون امیدوارم تصمیمی گرفته شود که منافع فوتبال استان تهران، باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و عوامل باشگاه در بالاترین حد ممکن لحاظ شود اما متاسفانه به نظر می‌رسد در 3 یا 4 روز گذشته اتفاقاتی افتاد که سرنوشتی شوم برای تیم ریشه‌دار و بازیکن ساز نفت تهران همچون پاس تهران در حال رقم خوردن است. اگر قرار باشد این موضوع قطعیت پیدا کند، امیدوارم پیش از رسانه‌ای شدن در آن تجدید نظر صورت گیرد چرا که در غیر این صورت بر اساس رسالت رسانه‌ای که دارم موضوع را از طریق مراجع قضایی، سازمان بازرسی، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به شدت پیگیری خواهم کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران تأکید کرد: می‌دانم شانس کمی برای اجرای عدالت در این زمینه وجود دارد اما ابتدا از راه قانونی پیگیر می‌شوم چون شاید هنوز هم کسانی در کشور باشند که اجرای عدالت و احقاق حقوق افراد برایشان اهمیت زیادی داشته باشد. اگر این راه جواب ندهد آن وقت مجبورم برای احقاق حق در رسانه‌ها در مورد افراد و به ویژه 2 فردی صحبت کنم که نقش اساسی و تعیین کننده در این انتقال داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این راه تنهایم و انتظار حمایت از مدیران باشگاه را ندارم چون شرایط آنها را به خوبی درک می‌کنم و می‌دانم آنها همه تلاش خود را انجام دادند اما با توجه به اینکه کارمند وزارت نفت هستند ممکن است واکنش خاصی از خود نشان ندهند و خیلی از حقایق پنهان بماند. تنها پشتگرمی من در این راه پس از توکل به خدا، رسالت رسانه‌ای است که سعی کرده‌ام در 14 سال گذشته در تلویزیون، رادیو، روزنامه و خبرگزاری‌های مختلف آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد