درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 09:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24121صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 خرداد 1395 - 23:24
مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسؤول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.

به گزارش شارا از خبرگزاری رسا، امید سبزعلی،مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی البرز،گفت: رسانه ای کردن فعالیت فرهنگی در توسعه این فعالیت ها اثر گذار است.

وی گفت: در بسیاری از موارد فعالیت فرهنگی صورت می گیرد ولی به دلیل عدم پوشش خبری مناسب این فعالیت ها رسانه ای نمی شوند در صورتی که رسانه ای شدن این فعالیت ها در توسعه فعالیت های فرهنگی اثرگذار و مفید است.

سبزعلی،ادامه داد: روابط عمومی ها به‌عنوان پیشانی یک سازمان نقش مفید و اثرگذاری را در راستای توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی دینی انجام می دهند و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی به خوبی در این حوزه نفوذ کرده است.

این فعال رسانه ای در البرز،گفت: امروز جنگ با دشمنان جنگ در حوزه فضای مجازی و سایبری است و اگر روابط عمومی ها با برنامه ریزی مناسب و حساب شده در این حوزه نفوذ کنند این امر به خودی خود در روند توسعه فعالیت های فرهنگی اثر گذار خواهد بود.

سبزعلی، گفت: برنامه فرهنگی باید اثرگذار و مفید باشد تا بتوان با رسانه ای کردن آن اقشار جامعه بویژه نسل جوان را به این فعالیت ها جذب کرد در این صورت شاهد کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی در پایان گفت: مدیران دستگاه ها نباید از روابط عمومی غافل شوند چراکه روابط عمومی ها نقش اثر گذار و مفیدی را در رسانه ای کردن فعالیت های آنها انجام می دهند و درواقع بلند گوی قوی هردستگاهی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  از شمار دو چشم یک تن کم


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد