درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24113صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 خرداد 1395 - 15:28
راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی و امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی و امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا، برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد برون سازمانی و تسریع در برقراری تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها اقدام به راه‌اندازی سامانه مربوط کرده است، گفت: گردآوری، جمع‌بندی و تحلیل نظرها و دیدگاه‌های اقشار مختلف مردم و نخبگان در راستای افزایش تعاملات و تنویر نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها و رشد کیفی تولیدات از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به روند ارتباط با سامانه ارتباطات مردمی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای ارتباط با این سامانه در مراکز شهرستان‌ها می‌توانند با شماره ۱۶۲ و سایر مناطق استان نیز با شماره تلفن ۳۲۱۶۲۶۶۶ تماس بگیرند.

موسوی گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با شماره‌گیری شماره‌های اعلام شده نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف رسانه استانی با روابط عمومی صدا و سیما در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: پیام‌های ارسالی مردم استان پس از جمع‌بندی برای بررسی و اقدام مقتضی به اطلاع حوزه‌های سیما، صدا و خبر خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد