درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24034صفحه نخست » پنجشنبه، 20 خرداد 1395 - 18:50
معمولاً ایمیل‌ها در چه ساعاتی از شبانه روز خوانده می شوند؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران معمولاً ایمیل‌هایی را که از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند، در چه ساعاتی از شبانه روز باز می‌کنند و می‌خوانند؟
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاربران معمولاً ایمیل‌هایی را که از خرده‌فروشان دریافت می‌کنند، در چه ساعاتی از شبانه روز باز می‌کنند و می‌خوانند؟

پاسخ به این سوال می‌تواند برای بازاریاب‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی مهم باشد.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه BizReport، بررسی‌های اخیر شرکت Leapfrogg نشان می‌دهد که 83 درصد کاربران، ایمیل‌های خود را در ساعات صبح و بر روی ابزار همراه می‌خوانند.

بخش عمده این افراد از اسمارت‌فون برای باز کردن ایمیل‌های رسیده استفاده می‌کنند و گروه اندکی (7 درصد) نیز از تبلت.

این یافته‌ها در نظرسنجی Leapfrogg از 1000 مشتری به دست آمده است.

بر اساس این گزارش، ساعات پایانی روز و زمانی که افراد در حال بازگشت به منزل هستند، خواندن ایمیل‌ها دوباره اوج می‌گیرد.

در این ساعات 74 درصد از موبایل و 11 درصد از تبلت استفاده می‌کنند.

ساعات صرف ناهار، از دیگر زمان‌های اوج چک کردن ایمیل‌های مربوط به خرده‌فروش هاست.

بنابراین علاوه بر ساعات ابتدایی و انتهایی روز که کاربران در حال رفتن به سر کار و یا بازگشت به منزل هستند، زمان صرف ناهار نیز ساعات اوج ایمیل‌خوانی است.

سوال دیگری که اینجا مطرح شده این است که کاربران معمولاً مایلند در هر ماه چند ایمیل از خرده‌فروش‌ها دریافت کنند؟

طبق یافته‌های این نظرسنجی، 22 درصد گفته‌اند یک ایمیل در ماه کافی است و فقط 4 درصد دریافت هر روز یک ایمیل از خرده‌فروش‌ها را قابل قبول دانسته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد