درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 12:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23915صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 16 خرداد 1395 - 08:34
ارزش بازار تبلیغات آنلاین در اروپا
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال گذشته، بازار تبلیغات آنلاین در اروپا با 13.1 درصد رشد، 36.2 میلیارد یورو ارزش پیدا کرد و به این ترتیب بر بازار 33.3 میلیارد یورویی تبلیغات تلویزیونی پیشی گرفت.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در سال گذشته، بازار تبلیغات آنلاین در اروپا با 13.1 درصد رشد، 36.2 میلیارد یورو ارزش پیدا کرد و به این ترتیب بر بازار 33.3 میلیارد یورویی تبلیغات تلویزیونی پیشی گرفت.

به گزارش شارا به نقل از موسسه صبا ویژن به نقل از وب‌سایت research-live.com، در ده سال گذشته سود خالص به دست آمده از بازار تبلیغات آنلاین به 30 میلیارد یورو رسیده است.

بنا به اعلام IAB Europe تمام بازارهای فعال در این حوزه از رشد مثبت برخوردار شده‌اند:

20 بازار در دومین سال ورود به این حوزه، شاهد رشد دو برابری درآمدها شدند؛

3 بازار بیش از 30 درصد رشد کردند؛

9 بازار رشد 20 درصدی و هشت بازار نیز رشد 10 درصدی را تجربه نمودند.

در این بررسی، بازار تبلیغات آنلاین به سه بخش تقسیم شده که عبارتند از نیازمندی‌ها و دایرکتوری‌ها، نمایش، و جستجو.

بخش نمایش رشد بهتری نسبت به دو حوزه دیگر داشته و در سال 2015 ارزش کلی این بازار به 13.9 میلیارد یورو رسیده است.

ارزش بخش جستجو نیز با 12.6 درصد رشد، به 16.9 میلیارد یورو بالغ شده است.

این بخش را سودآورترین فرمت در حوزه تبلیغات دیجیتال به شمار آورده‌اند.

بر اساس این گزارش، موبایل و ویدئو موتور محرکه بازار تبلیغات آنلاین در اروپاست و در کشورهایی که از لحاظ اکوسیستم موبایلی پیشرفته هستند (نظیر انگلیس و ایرلند) نزدیک به 50 درصد آگهی‌های آنلاین بر روی ابزار موبایلی دریافت می‌شود.

Townsend Feehan مدیر عامل IAB Europe با اشاره به تاثیرگذاری روزافزون تبلیغات دیجیتال در اقتصاد، می‌گوید این نتایج از موقعیت برتر تبلیغات دیجیتالی در رسانه‌های اروپا حکایت دارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد