شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خاتم، در این کارگاه یک روزه، برخی اساتید دانشگاه نظیر حجتالله عبدالملکی، امیرعلی مسعودی و برمک بیات پیرامون نقش رسانه در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی سخنرانی کردند.
بازدید از شبکه افق سیما و روزنامه جوان از جمله برنامههای جانبی این کارگاه علمی آموزشی بود که مورد توجه مسئولان روابط عمومی ردههای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) قرار گرفت.
همچنین سخنرانی سردار غلامرضا یوسفزاده، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، و پاسخ به سوالات از دیگر برنامههای این کارگاه بود.
بر اساس این گزارش، این کارگاه یک روزه با رونمایی از ماکت مجازی پل طبیعت توسط حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی کوهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه به اتمام رسید.
معاون روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه برگزاری این کارگاه بر لزوم افزایش مهارت و رشد علمی و تخصصی مسئولان روابط عمومی رده های قرارگاه تاکید کرد و گفت: شناخت هر چه بیشتر و بهتر رسانه میتواند مسئولان روابط عمومی را در انجام وظایف یاری دهد و موجبات تعامل سازنده میان سازمان و افکار عمومی را فراهم آورد.
یونس فتحی با بیان اینکه امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه به عنوان نهاد فعال در عرصه سازندگی و آبادانی کشور، در عرصه اقتصاد مقاومتی پیشگام است، اظهار داشت: شناخت صحیح از رویکرد اقتصاد مقاومتی و بکارگیری روش های اجرایی آن در جامعه برای مسئولان لازم و ضروری است.
وی ضمن تقدیر و تشکر از رسانه در انعکاس فعالیتهای قرارگاه، به تلاش دشمن برای انحراف افکار عمومی نسبت به فعالیتهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اشاره کرد و گفت: تلاش کردهایم با اطلاعرسانی شفاف و به موقع و انتشار اخبار صحیح و همچنین ارتباط مستمر و بهره گیری از ظرفیت رسانههای مکتوب، شنیداری و دیداری از توطئه های دشمن جلوگیری کنیم.
بنابراین گزارش اولین کارگاه علمی و آموزشی مسئولان روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با رویکرد «تبلیغات نوین» اردیبهشتماه سال گذشته در مؤسسه حرا برگزار شد.
|