درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 23:56   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23914صفحه نخست » یکشنبه، 16 خرداد 1395 - 12:27
برگزاری کارگاه «رسانه و اقتصاد مقاومتی» به همت دانشکده رسانه فارس‌‌ و قرارگاه خاتم‌
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خاتم، در این کارگاه یک روزه، برخی اساتید دانشگاه نظیر حجت‌الله عبدالملکی، ‌امیرعلی مسعودی و ‌برمک بیات پیرامون نقش رسانه‌ در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی سخنرانی کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خاتم، در این کارگاه یک روزه، برخی اساتید دانشگاه نظیر حجت‌الله عبدالملکی، ‌امیرعلی مسعودی و ‌برمک بیات پیرامون نقش رسانه‌ در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی سخنرانی کردند.

بازدید از شبکه افق سیما و روزنامه جوان از جمله برنامه‌های جانبی این کارگاه علمی آموزشی بود که مورد توجه مسئولان روابط عمومی رده‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) قرار گرفت.

همچنین سخنرانی سردار غلامرضا یوسف‌زاده، معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، و پاسخ به سوالات از دیگر برنامه‌های این کارگاه بود.

بر اساس این گزارش، این کارگاه یک روزه با رونمایی از ماکت مجازی پل طبیعت توسط حجت الاسلام و المسلمین رمضان‌علی کوهستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه به اتمام رسید.

معاون روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه برگزاری این کارگاه بر لزوم افزایش مهارت و رشد علمی و تخصصی مسئولان روابط عمومی رده های قرارگاه تاکید کرد و گفت: شناخت هر چه بیشتر و بهتر رسانه می‌تواند مسئولان روابط عمومی را در انجام وظایف‌ یاری دهد و موجبات تعامل سازنده میان سازمان و افکار عمومی را فراهم آورد.

یونس فتحی با بیان اینکه امروز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه به عنوان نهاد فعال در عرصه سازندگی و آبادانی کشور، در عرصه اقتصاد مقاومتی پیشگام است، اظهار داشت: شناخت صحیح از رویکرد اقتصاد مقاومتی و بکارگیری روش های اجرایی آن در جامعه برای مسئولان لازم و ضروری است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رسانه‌ در انعکاس فعالیت‌های قرارگاه، به تلاش دشمن برای انحراف افکار عمومی نسبت به فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اشاره کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم با اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع و انتشار اخبار صحیح و همچنین ارتباط مستمر و بهره گیری از ظرفیت رسانه‌های مکتوب، شنیداری و دیداری از توطئه های دشمن جلوگیری کنیم.

بنابراین گزارش اولین کارگاه علمی و آموزشی مسئولان روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با رویکرد «تبلیغات نوین» اردیبهشت‌ماه سال گذشته‌ در مؤسسه حرا برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد