درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23868صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 13:42
شورای روابط عمومی ها در قزوین تشکیل می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی فعالیت روابط عمومی ها و تعامل بیشتر با رسانه ها و نیز تقویت اطلاع رسانی بزودی شورای روابط عمومی های استان تشکیل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نصرت الله علیرضایی ظهر سه شنبه در نشست صمیمی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی استان با استاندار قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: امروزه شهروند حق مدار از محورهای اصلی توسعه محسوب می شود و پاسخگویی به مطالبات آنها رسالت سنگینی است که از طریق رسانه ها صورت می گیرد .

وی افزود: روابط عمومی ها و رسانه ها می توانند با تعامل بیشتر به احقاق حقوق شهروندی و پاسخگو کردن مسئولان کمک کنند تا به توسعه همه جانبه و جلب رضایت عمومی منجر شود .

تشکیل شورای روابط عمومی در استان

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به فعالیت بیش از ۱۳۰ روابط عمومی در استان، مصمم هستیم شورای روابط عمومی با حضور ۲۰ نفر از نمایندگان روابط عمومی های استان را تشکیل دهیم تا امور تخصصی مربوط به روابط عمومی ها در آن پیگیری شود .

وی با اشاره به پیگیری مطالبات اصحاب رسانه نیز اظهارداشت: با توافق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری دوره های آموزشی رایگان خبرنگاران و روابط عمومی ها در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی می شود .

مسئول روابط عمومی استانداری قزوین خاطر نشان کرد: استاندار محترم قزوین تاکید زیادی بر حل مشکلات و رفع دغدغه های خبرنگاران و اصحاب رسانه دارند به همین دلیل مدتی است با بررسی مشکلات این گروه تاثیرگذار و پرتلاش در جلسات تخصصی در صددیم برای حل آنها اقدامی جدی کنیم .

علیرضایی یاداورشد: موضوع مشکلات مسکن خبرنگاران در چند جلسه با حضور مسئولان استان پیگیری شده است که به نتایج مثبتی خواهد رسید .

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین ضمن تشکر از همه رسانه های گروهی مکتوب، مجازی و رسانه ملی در انعکاس خدمات  دولت و نیز بیان انتقادهای سازنده گفت: تقدیر از رسانه های فعال را وظیفه خود می دانیم و از این پس تلاش می کنیم به نحو مقتضی از فعالان این عرصه تشکر کنیم .

خبرگزاری مهر رسانه برتر، بنیاد شهید روابط عمومی نمونه

وی گفت: با تشکیل جلسه ای با حضور مدیران و مسئولان تمامی روابط عمومی های استان قزوین ضمن بررسی فعالیت رسانه در نظرخواهی به دو انتخاب برتر رسیدیم که در این راستا خبرگزاری مهر استان قزوین به عنوان رسانه ای تاثیرگذار، کیفی، فعال، شاخص و حرفه ای معرفی می شود .

علیرضایی تصریح کرد: همچنین حسن شکیب زاده مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با چاپ چهارجلد کتاب «فار» با جمع آوری آثار و وصیت نامه های شهدا و ارائه کاری ماندگار و تعامل مناسب با رسانه ها به نمایندگی از سایر روابط عمومی ها به عنوان نمونه معرفی می شود.

 

منبع: مهر

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد