درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 مهر 1398 - 12:33   

اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد

  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم

  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


ادامه ادامه مطلب دو

حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت

  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


ادامه ادامه مطلب سه

در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد

  در پی قطع چندساعته برنامه‌های رادیو بلغارستان، مدیر این رادیو اخراج شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008
  ۴ روش برای تاثیرگذاری بیشتر توسط خبر شما
  هدف گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بهبود تبلیغات تجاری در فضای مجازی
  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت
  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم
  سواد آمارى
  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس
  سی و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک رفاه برگزار شد
  بانک رفاه کارگران خوب کار کرده و مشکلی ندارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23861صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 10:59
مسئولان روابط عمومی امین مدیران
استاندار قزوین گفت: مسئولان روابط عمومی به عنوان افرادی که امین مدیران هستند باید خدمات ارائه شده توسط دولت و دستگاه‌های محل فعالیتشان را منتشر کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فریدون همتی در نشست صمیمی مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه با استاندار که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها نکاتی در خصوص تعامل مدیران با آن‌ها را مطرح کردند، در این خصوص به مدیران در جلسات تذکر داده می‌شود اما باید توجه کنیم که مدیران دستگاه‌ها، مسئولان روابط عمومی‌ را امین خود می‌دانند و در انتخاب آن از فیلترهای مختلفی استفاده می‌کنند و این سمت را به عهده‌ی هر کسی نمی‌گذارند.

وی افزود: معمولاً فردی برای مسئولیت روابط عمومی انتخاب می‌شود که بهترین، اندیشمندترین، ظریف‌ترین، خوش‌سلیقه‌ترین و با اخلاق‌ترین فرد از نظر مدیر باشد تا بتواند ارتباط بین دستگاه‌ها و ارتباط دستگاه با مخاطبین را ایجاد کند، در این میان روابط عمومی‌ها برای حل مشکلات خود باید پیش‌قدم شوند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مطرح کردن و تبیین کردن موضوعات و مشکلات روابط عمومی با مدیران و ارائه‌ی راهکار می‌تواند راه‌گشا باشد، ما هم از جانب مدیریت ارشد استان در شورای اداری به مدیران در این خصوص توصیه ‌و تأکید می‌کنیم که مدیران این بخش را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها در برابر مردم مسئول هستند و نظام جمهوری اسلامی، شهدا و دولت به عنوان امانت در دستان آن‌ها است، باید تلاش کنیم که خدمات دولت، خدمات نظامی، امنیتی، قوه قضاییه و مجلس را به خوبی به مردم منتقل کنیم تا مردم امیدوار باشند.

همتی تصریح کرد: خیلی از افراد که خوب صحبت می‌کنند و خوب نقد می‌کنند وضع مالی خوبی دارند و تأمین هستند اما باید به کف جامعه توجه کنند چرا که کف جامعه به تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند، ما باید تلاش کنیم که اعتماد آن‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند چرا که این اعتماد سرمایه‌ی اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: باید این سرمایه را تقویت کنیم، هرجا نقدی هست با سعه‌ی صدر و اخلاق با آن برخورد کنیم اگر نقد ما دقیق نباشد مردم دچار یاس و ناامیدی می‌شوند.

استاندار یادآور شد: ما باید برای نقد در کشور، فضا و فرهنگ ایجاد کنیم، و اگر قرار است نقدی صورت گیرد باید نقدی منصفانه و مؤدبانه توام با راهکار و توانایی کشور باشد، در این میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توانند فرهنگ نقد که وجود آن ضروری است را درجامعه ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسی که مخاطب نقد است و هم کسی که ناقل است هر دو باید ویژگی‌های لازم مربوط به نقد را داشته باشند تا بتواند نقد آن‌ها در جامعه اثرگذار و مفید باشد.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  اولین نشریه دیپلماسی رسانه منتشر شد


  رئیس اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران منصوب شد


  آیا روابط عمومی می تواند اعتبار خود را بدست آورد؟


  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس


  بانوان شاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستندشاخص ترین مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان هرمزگان هستند


  می خواهم به بچه ها انسان بودن را بیاموزم


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


  سواد آمارى


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود