درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 14 خرداد 1399 - 00:45   

امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی

  امنیت؛ الزام بانکداری الکترونیکی


ادامه ادامه مطلب یک

پیام اپل به معترضان: آیفون‌های دزدی را برگردانید

  پیام اپل به معترضان: آیفون‌های دزدی را برگردانید


ادامه ادامه مطلب دو

کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی  (یک راهنمای جامع)/1

  کتاب الکترونیکی: نحوه‌ نگارش یک برنامه‎ روابط‌عمومی (یک راهنمای جامع)/1


ادامه ادامه مطلب سه

سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز به کار تیم نوسازی Core Banking بانک رفاه کارگران
  آگهی جدید نایک علیه نژادپرستی
  انتصاب مدیر روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  انتصاب مدیر روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس تهران
  تجلیل مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه وبویراحمد از کارکنان واحد روابط عمومی اداره کل
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۵تهران
  بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود
  کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد
  برگزاری مراسم کلنگ زنی احداث "مرکز نوآوری تحول دیجیتال در فولاد" در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
  سرپرست روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23861صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 10:59
مسئولان روابط عمومی امین مدیران
استاندار قزوین گفت: مسئولان روابط عمومی به عنوان افرادی که امین مدیران هستند باید خدمات ارائه شده توسط دولت و دستگاه‌های محل فعالیتشان را منتشر کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فریدون همتی در نشست صمیمی مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه با استاندار که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها نکاتی در خصوص تعامل مدیران با آن‌ها را مطرح کردند، در این خصوص به مدیران در جلسات تذکر داده می‌شود اما باید توجه کنیم که مدیران دستگاه‌ها، مسئولان روابط عمومی‌ را امین خود می‌دانند و در انتخاب آن از فیلترهای مختلفی استفاده می‌کنند و این سمت را به عهده‌ی هر کسی نمی‌گذارند.

وی افزود: معمولاً فردی برای مسئولیت روابط عمومی انتخاب می‌شود که بهترین، اندیشمندترین، ظریف‌ترین، خوش‌سلیقه‌ترین و با اخلاق‌ترین فرد از نظر مدیر باشد تا بتواند ارتباط بین دستگاه‌ها و ارتباط دستگاه با مخاطبین را ایجاد کند، در این میان روابط عمومی‌ها برای حل مشکلات خود باید پیش‌قدم شوند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مطرح کردن و تبیین کردن موضوعات و مشکلات روابط عمومی با مدیران و ارائه‌ی راهکار می‌تواند راه‌گشا باشد، ما هم از جانب مدیریت ارشد استان در شورای اداری به مدیران در این خصوص توصیه ‌و تأکید می‌کنیم که مدیران این بخش را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی تأکید کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها در برابر مردم مسئول هستند و نظام جمهوری اسلامی، شهدا و دولت به عنوان امانت در دستان آن‌ها است، باید تلاش کنیم که خدمات دولت، خدمات نظامی، امنیتی، قوه قضاییه و مجلس را به خوبی به مردم منتقل کنیم تا مردم امیدوار باشند.

همتی تصریح کرد: خیلی از افراد که خوب صحبت می‌کنند و خوب نقد می‌کنند وضع مالی خوبی دارند و تأمین هستند اما باید به کف جامعه توجه کنند چرا که کف جامعه به تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند، ما باید تلاش کنیم که اعتماد آن‌ها نسبت به نظام جمهوری اسلامی افزایش پیدا کند چرا که این اعتماد سرمایه‌ی اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است.

وی تأکید کرد: باید این سرمایه را تقویت کنیم، هرجا نقدی هست با سعه‌ی صدر و اخلاق با آن برخورد کنیم اگر نقد ما دقیق نباشد مردم دچار یاس و ناامیدی می‌شوند.

استاندار یادآور شد: ما باید برای نقد در کشور، فضا و فرهنگ ایجاد کنیم، و اگر قرار است نقدی صورت گیرد باید نقدی منصفانه و مؤدبانه توام با راهکار و توانایی کشور باشد، در این میان روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توانند فرهنگ نقد که وجود آن ضروری است را درجامعه ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسی که مخاطب نقد است و هم کسی که ناقل است هر دو باید ویژگی‌های لازم مربوط به نقد را داشته باشند تا بتواند نقد آن‌ها در جامعه اثرگذار و مفید باشد.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی و نگارش: چطور خود را با آینده سازگار کنیم


  بلاکچین باعث تغییر صنعت روابط عمومی می شود


  اطلاعات غلط درباره کرونا چطور جان انسان‌ها را می‌گیرد؟


  سرپرست روابط عمومی هما منصوب شد


  کتاب "مثبت اندیشی در روابط عمومی" منتشر شد


  پیشنهادات روابط عمومی استانداری تهران جهت ارتقاء حوزه اطلاع رسانی؛ شیوه نامه خبری واحد زمینه بهبود اخبار ارسالی را فراهم می کند


  افتتاح استودیو خبری خاوران در منطقه 15


  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران: ایجاد اعتماد و تقویت مشارکت باید سر لوحه کار روابط عمومی باشد


  برگزاری دومین نشست تخصصی کارشناسان روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری


  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: فرآیند پاسخگویی مدیران دستگاه های اجرایی ایلام ارزیابی می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2