درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 23:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23762صفحه نخست » یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 10:51
پژوهش: 5 درصد آگهی‌های اینترنتی جعلی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کیفیت آگهی‌های دیجیتالی در مقایسه با سال گذشته به طور محسوسی ارتقاء یافته است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کیفیت آگهی‌های دیجیتالی در مقایسه با سال گذشته به طور محسوسی ارتقاء یافته است.

شرکت فناوری Integral Ad Science که در زمینه بررسی تبلیغات آنلاین و حوزه‌های مربوط به آن فعالیت می‌کند، در گزارش اخیر خود، بر اشاره به این موضوع خاطرنشان کرده که در سه ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه از سال گذشته، نرخ فریبکاری و ریسک برندها نیز در این اکوسیستم کاهش داشته است.


به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از پایگاه Marketing Tech News، نتایج بررسی‌های Integral Ad Science نشان می‌دهد که 57 درصد آگهی‌ها جزو تبلیغات «دیده شده» محسوب گشته در حالی که فقط 5 درصد آگهی‌ها جعلی بوده است.

در همین دوره زمانی، ریسک برند (Brand risk) هفت درصد گزارش شده است.

اخبار منتشر شده از JICWEBS نیز نشان می‌دهد که تقلب در آگهی‌های آنلاین سیر نزولی دارد.

Niall Hogan یکی از مدیران Integral Ad Science می‌گوید گزارش‌ها حاکی از آن است که در نیمه اول سال جاری، اقدامات صورت گرفته توسط نهادهایی همچون IAB و JICWEBS، به ارتقاء سطح آگاهی نسبت به کیفیت رسانه‌ای در تبلیغات آنلاین کمک کرده است.

در گزارش سه ماهه جاری به موضوع ازدحام آگهی‌ها (Ad Clutter) نیز پرداخته شده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که در سه ماهه اول سال، 3.2 درصد از میزان مشاهده (impression) تبلیغات به صفحاتی تعلق دارد که در آنها شش آگهی یا بیشتر درج شده است.

اگر چه سونامی آگهی‌ها برای تبلیغات برنامه‌ای (programmatic) 3.5 درصد بوده ولی این رقم برای تبلیغات مستقیم ناشران 1.6 درصد گزارش شده است.

Scott Knoll مدیر عامل Integral Ad Science می‌گوید ارائه بنچمارک‌های سونامی تبلیغات، آخرین سلاح ما برای تمیز کردن اکوسیستم آگهی‌هاست.

یادآور می‌شود گزارش فوق بر اساس تحلیل و بررسی میلیاردها آگهی در بازه زمانی سه ماه تهیه شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد