درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:48   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23750صفحه نخست » یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 05:51
بلندگوی هوشمند آمازون در مرورگرهای اینترنتی
امکانات نرم‌افزار هوش مصنوعی بلندگوی الکسای آمازون با راه‌اندازی سایت Echosim.io به داخل محیط این برنامه منتقل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امکانات نرم‌افزار هوش مصنوعی بلندگوی الکسای آمازون با راه‌اندازی سایت Echosim.io به داخل محیط این برنامه منتقل شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، این سایت ابزاری برای شبیه‌سازی قابلیت‏های بلندگوی اکوی آمازون در اختیار کاربران قرار می‏دهد و می‏تواند از فناوری دستیار صوتی این شرکت برای اجرای فرامین صوتی کاربران، اعم از جست‌وجوی اینترنتی، سفارش انواع اقلام، خرید آنلاین، تاکسی گرفتن و... استفاده کند.

 

ایده اصلی آمازون از این کار آن است افرادی که مشتری خدمات این شرکت محسوب نمی‌شوند بتوانند از قابلیت‌های بلندگوی اکو مطلع شوند. البته برای این کار بهره‌مندی از حساب کاربری آمازون ضروری است. بعد از ورود به سایت یاد شده با حساب کاربری آمازون می‌توانید موشواره خود را روی دکمه میکروفن الکسا قرار دهید تا از توانمندی‌های آن مطلع شوید. توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان هم می‌توانند با استفاده از ابزار یاد شده از قابلیت‌های الکسا مطلع شده و برای آن ابزار و امکانات جانبی طراحی کنند. آمازون با این ابتکار عمل از اپل و مایکروسافت پیشی گرفته که در تلاش برای ارتقای هوش مصنوعی سیری و کورتانا دستیارهای صوتی اختصاصی خود هستند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3776

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد