درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 05:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23750صفحه نخست » یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 09:45
بلندگوی هوشمند آمازون در مرورگرهای اینترنتی
امکانات نرم‌افزار هوش مصنوعی بلندگوی الکسای آمازون با راه‌اندازی سایت Echosim.io به داخل محیط این برنامه منتقل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امکانات نرم‌افزار هوش مصنوعی بلندگوی الکسای آمازون با راه‌اندازی سایت Echosim.io به داخل محیط این برنامه منتقل شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، این سایت ابزاری برای شبیه‌سازی قابلیت‏های بلندگوی اکوی آمازون در اختیار کاربران قرار می‏دهد و می‏تواند از فناوری دستیار صوتی این شرکت برای اجرای فرامین صوتی کاربران، اعم از جست‌وجوی اینترنتی، سفارش انواع اقلام، خرید آنلاین، تاکسی گرفتن و... استفاده کند.

 

ایده اصلی آمازون از این کار آن است افرادی که مشتری خدمات این شرکت محسوب نمی‌شوند بتوانند از قابلیت‌های بلندگوی اکو مطلع شوند. البته برای این کار بهره‌مندی از حساب کاربری آمازون ضروری است. بعد از ورود به سایت یاد شده با حساب کاربری آمازون می‌توانید موشواره خود را روی دکمه میکروفن الکسا قرار دهید تا از توانمندی‌های آن مطلع شوید. توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان هم می‌توانند با استفاده از ابزار یاد شده از قابلیت‌های الکسا مطلع شده و برای آن ابزار و امکانات جانبی طراحی کنند. آمازون با این ابتکار عمل از اپل و مایکروسافت پیشی گرفته که در تلاش برای ارتقای هوش مصنوعی سیری و کورتانا دستیارهای صوتی اختصاصی خود هستند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3776

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد