درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 19:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23713صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 خرداد 1395 - 06:04
آغاز کار اتاق فکر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی
برای نخستین بار در آموزش و پرورش استان خراسان رضوی اتاق فکر روابط عمومی فعالیت خود را آغاز کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدرضا فرهادی نیا، رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در جلسه مشترک روابط عمومی دو استان مازندران و خراسان رضوی ضمن اشاره به این که امروز در خدمت تعدادی از مدیران ارشد روابط عمومی استان از ابتدای انقلاب تا کنون هستیم حضور این عزیزان را ارزشمند دانست و گفت: برای بهره گیری شایسته از تجارب گرانسنگ مدیران سابق روابط عمومی استان، اتاق فکر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با تجلیل از این عزیزان آغاز به کار می کند.
وی در ادامه هسته اصلی تشکیل دهنده این اتاق را علاوه بر پیشکسوتان روابط عمومی استان، همکاران فعال رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب عنوان و تاکید کرد: با برگزاری جلسات ماهانه، ضمن تجربه گردانی استراتژی های روابط عمومی، تبلیغات رسانه و افکار سنجی را  با مشورت اعضا اتاق فکر طراحی، تدوین و اجرا خواهد شد .
وی روابط عمومی را چشم، گوش و مغز متفکر سازمان دانست و افزود: یکی از کارکردهای جهانی این علم ایجاد فهم مشترک است که از دردهای دنیای امروز به شمار می آید و روابط عمومی ها می توانند با استفاده صحیح از ابزار نقشی اثرگذار در اجتماع را به تصویر بکشند هرچند دراین بین، خود، کمتر دیده و شنیده شوند .
فرهادی نیا در خصوص تکلیف روابط عمومی در برابر معضل جهانی عدم دارا بودن به فهم مشترک بیان کرد: روابط عمومی ترجمه عبارت «Public Relations»  است که در بطن خود خمیرمایه ارتباطی عظیمی را نهفته دارد و همین موضوع به عنوان نیرومحرکه این علم و حرفه جهانی به شمار می رود. این علم، هنر و حرفه تا بدانجا اثرگذار شناخته شده و قابلیت اثرگذاری بر افکار عمومی را دارد که از آن به عنوان هنر هشتم یاد کرده اند .
وی در ادامه با بیان این که  هنر روابط عمومی با استفاده ازهفت هنر موجود، به ترکیبی نو دست یافته تا با این ترکیب جادویی، نهایت اثرگذاری را بر ذهن و قلب مخاطب داشته باشد عنوان کرد: همین ترکیب جادویی و استفاده هنرمندانه از آن، توسط فعالان و اساتید این هنر است که جایگاهی شایسته برای آن در حوزه اثرگذاری بر افکار و اذهان عمومی بازکرده است و با استفاده از این ترکیب هنرمندانه که هنری جدید را به نام روابط عمومی به دنیای ماشینی و بی روح امروز هدیه کرده می توان «فهم مشترک» را به بدنه جامعه امروز تزریق کرد .
لازم به ذکر است آقایان میهن دوست، قربانی، قنبری، آبشناسان، معظمی، وظیفه دان، دیانی، غلام نژاد و مسئولین روابط عمومی ادارات استان خراسان رضوی از دهه 60 تا 90 در این مراسم حضور داشتند و در پایان جلسه از خدمات آنان تجلیل به عمل آمد .

 

منبع: پانا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد