درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 شهریور 1396 - 08:53   

آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟

  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟


ادامه ادامه مطلب یک

قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی

  قیام "سیلیکون ولی" علیه راست‌گرایان افراطی


ادامه ادامه مطلب دو

هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ

  هوپ هیکس، از مدل تا مدیر روابط عمومی دونالد ترامپ


ادامه ادامه مطلب سه

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد

  مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بایدها و نبایدها در نوشتن ایمیل
  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی
  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت
  آیا توییتر رفع فیلتر می شود؟
  مدیران روابط‌عمومی در ارتباطات خود به کرامت انسانی توجه کنند
  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران
  «جوک» جایزه ویژه جشنواره «بام»
  سخنگوی رسمی سازمان ملی استاندارد معرفی شد​
  امروز، آخرین فرصت افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در بانک ملی ایران
  مدیر عامل بانک ملی ایران خبر داد: کاهش سهم بانک ملی ایران از مطالبات معوق شبکه بانکی به 9 درصد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23317صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 23:24
استاندار خراسان رضوی مطرح کرد: نقش مهم رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در تحقق استراتژی‌های رهبری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان رضوی نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را در تحقق منویات و استراتژی‌های تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری را موثر عنوان کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار خراسان رضوی نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را در تحقق منویات و استراتژی‌های تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری را موثر عنوان کرد.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در جشنواره تقدیر از روابط عمومی‌های برتر عضو شورای اداری استان که ظهر امروز در سالن صبای مشهد برگزار شد، اظهار داشت: باید از ظرفیت روابط عمومی ها برای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های مشهد 2017 ، استفاده کرد.

وی افزود: روابط عمومی ها باید خدمات دستگاه ها و سازمانهای اداری را بیان کنند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن در حال جنگ روانی برای تفرقه و وادادگی در جامعه است و برخی دوستان نا آگاه نیز با اقدامات جناحی و خطی نگری همسو با دشمن برای ناامیدی مردم تلاش می کنند، وظیفه روابط عمومی ها دشوارتر و خطیرتر است.

وی اظهار کرد: کار دیگر روابط عمومی ها آن است که واکنش به اقدامات سازمان را به مدیریت آن منعکس کند و اشکالات را به اطلاع مدیر برساند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید روابط عمومی سازمان خود باشند نه روابط عمومی مدیران گفت: اینکه روابط عمومی صرفا در اختیار مدیر سازمان باشد یک انحراف است.

وی با گلایه از برخی فعالان در داخل کشور اظهار داشت: در شرایطی که بوق‌های جنگ روانی دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه به‌شدت کار می‌کند، برخی ناآگاهان با جناحی‌نگری و خطی‌نگری، با دشمن همسو شده و در تخریب وحدت و انسجام داخلی و پمپاژ ناامیدی در درون کشور فعالیت می‌کنند؛ این امر به نفع دشمن است نه نظام و انقلاب اسلامی

استاندار خراسان رضوی افزود: روابط عمومی ها باید بتوانند فرهنگ کار و ارزشهای سازمانی را در سازمان خود نهادینه کرده و در راستای تحقق سیاستهای کلان سازمان بین کارکنان اتحاد به وجود آورند.

وی اظهار کرد: در بخش برون سازمانی نیز شناخت طبقه هدف تبلیغات، اهتمام به پژوهش، افکار سنجی و آینده پژوهی باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

وی توجیه مردم در قبال رفتارهای سازمانها و اداره های مختلف را از وظایف روابط عمومی ها دانست و گفت: اگر برای اجرای پروژه ها و طرحها به شکیبایی و توجیه مردم نیاز است، این طرحها و پروژه ها باید پیوست روابط عمومی داشته باشند تا بتوان مردم را توجیه و متقاعد نمود.

رشیدیان افزود: تبلیغات سازنده و منطبق با واقعیتها موجب حفظ سرمایه اجتماعی می شود لذا واقعی بودن تبلیغات و اطلاع رسانی بسیار مهم است.

وی ادامه داد: تحقق شعارها و استراتژیهای تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب از جمله اقتصاد مقاومتی بدون همکاری و بستر سازی در درون جامعه و بدون تبدیل شدن به گفتمان عمومی ممکن نخواهد بود.

وی اظهار کرد: بطور مثال مصرف کالای داخلی باید به یک رفتار تبدیل شود که در تحقق این امر رسانه ها و روابط عمومی ها نقش موثری دارند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 گفت: باید از این فرصت برای معرفی ظرفیتهای تاریخی و تمدنی ایران استفاده کرد و به دور از مرزبندیهای سیاسی، بر اساس فرهنگ، تعاملات انسانی را برقرار نمود.

وی افزود: روابط عمومی های استان و ادارات مشهد باید خود را برای این رخداد مهم آماده کنند و در این راستا در تمام پرتالها و سربرگهای اداره ها و سازمانهای دولتی مشهد باید نشان و لوگوی مشهد 2017 درج شود تا ظرفیت سازی لازم به وجود آید.

رشیدیان در بخش دیگر سخنان خود گفت: دولت سعودی خواهان عدم برگزاری مراسم برائت در حج است. حال آنکه باید گفت چگونه می‌شود خدای کعبه را طواف ‌کنی، اما از دشمنانش اعلام برائت نکنی. این حج که دیگر حج نیست.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مبتکر Photo Essay در 97 سالگی درگذشت


  قوانین طلایی روابط عمومی در شرایط بحرانی


  پنح تفاوت اصلی بین تبلیغات و روابط عمومی


  نتایج یک تحقیق نشان داد: دیدگاه و روش رفتار انسان از هوش او مهم تر است


  پیش‌بینی حذف قریب‌الوقوع مراکز مخابراتی


  تاسیس کرسی «ارتباطات علم و فناوری» در دانشکده علوم ارتباطات


  برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ اوقاف در تبریز


  «عکس بفرست، جایزه بگیر»


  شیائومی و گوگل موبایل می‌سازند


  برگزاری اولین همایش "پدافند غیر عامل" در بانک ملی ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک روابط عمومی اعلام شد