درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 08:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23650صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 6 خرداد 1395 - 21:22
بیانیه هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس طی بیانیه‌ای، نسبت به آموزش نیروهای روابط عمومی تأکید کرد.

به گزارش شارا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم
روز روابط عمومی و ارتباطات را حضور همه تلاشگران این عرصه به ویژه روابط عمومی و دست اندرکاران مجموعه شهرداری بندرعباس تبریک می گوییم.

برگزاری دومین جشنواره به همت روابط عمومی شهرداری بندرعباس اقدامی تحول‌گرا در جهت ارتقاء سطح علمی و اصلاح ساختار فعالیت‌ها و همچنین موجب ایجاد انگیزه در بین روابط عمومی ها خواهد بود که جا دارد از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران روابط عمومی شهرداری به پاس این گام مهم قدردانی شود.

هیات داوران جشنواره روابط عمومی های مجموعه شهرداری بندرعباس ضمن تقدیر از شرکت کنندگان لازم دانستند نکاتی را به اطلاع دست اندرکاران روابط عمومی ها برسانند.

برای بررسی آثار ارسالی وابسته به شهرداری که متشکل از 14 سازمان، مناطق سه‌گانه، معاونت‌ها و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس می‌باشد، هیات داوران بر اساس ملاک‌ها و شاخص‌های در نظرگرفته در 5 بخش خبر، فیلم، عکس، تبلیغات و همچنین گزارش عملکرد و ارتباط با مرکز به صورت جداگانه و با نظارت مستقیم روابط عمومی شهرداری بندرعباس اقدام نمودند.

ارزیابی‌ها نشان داد در همه بخش‌ها بحث آموزش نیروها ضروری است، هر چند که نسبت به دوره گذشته، شاهد رشد کمی و کیفی روابط عمومی‌های نامبرده هستیم.

اما در بخش خبر، آثار خوبی دریافت شد که در برخی حوزه‌ها فراتر از انتظار و در برخی حوزه‌ها نیازمند یک حرکت جهشی برای رسیدن به مطلوبیت لازم بود. به نظر می‌رسد خون تازه در رگ روابط عمومی شهرداری بندرعباس جاری شده و این مهم قابل تقدیر است که برگزاری این جشنواره نیز تأثیر بسزایی در پیشرفت مجموعه بزرگ شهرداری بندرعباس دارد.

در بررسی خبرهای دریافتی برای داوری مواردی از جمله رعایت اصول خبر نویسی، ارزش‌های خبری، لید نویسی و تیتر جذاب مورد توجه ویژه بوده است.

در بخش تبلیغات، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که این بخش هم نیازمند توسعه و تسری آموزش‌های کارگاهی و توجه به محتوای مناسب است. بنابر این اهتمام و توجه روابط عمومی‌ها به رعایت اصول حرفه‌ایی در همه بخش‌ها نیازمند دانش و تخصص بیشتر است. با این وجود تلاش‌های کمی در هر دو بخش در بسیاری سازمان‌ها قابل تقدیر بوده و هیات داوران ضمن ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های مجموعه شهرداری امیدوار است با برگزاری دوره ها آموزشی عملی شاهد رشد سطح کمی و کیفی آثار در جشنواره های آتی و رقابت حرفه ایی تر باشند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد