درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23610صفحه نخست » چهارشنبه، 5 خرداد 1395 - 10:33
زنان اغلب تمایلی به دریافت آگهی‌های زنانه ندارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-بسیاری از زنان کاربر اینترنت ترجیح می‌دهند آگهی‌هایی دریافت کنند که جنسیت در آن لحاظ نشده و به اصطلاح خنثی هستند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-بسیاری از زنان کاربر اینترنت ترجیح می‌دهند آگهی‌هایی دریافت کنند که جنسیت در آن لحاظ نشده و به اصطلاح خنثی هستند.

شرکت آمریکایی فلوئنت (Fluent) در تحقیقات اخیر خود به این نتیجه دست یافته است.

به گزارش موسسه صبا ویژن به نقل از وب‌سایت fluentco.com، شرکت مزبور با نظرسنجی از 1443 کاربر زن در آمریکا دریافت که 74 درصد این عده، مایلند پیام‌های بازاریابی خنثی دریافت کنند.

این در حالی است که اغلب پاسخ‌دهندگان (73 درصد) گفته‌اند قبلاً پیام‌هایی که به طور خاص مربوط به زنان است را دریافت کرده‌اند و فقط 27 درصد این عده گفته‌اند که هیچ گاه چنین پیام‌هایی را دریافت ننموده یا به ندرت دریافت کرده‌اند.

وقتی از این افراد سوال شد که آیا ترجیح می‌دهند آگهی‌های زنانه دریافت کنند یا خیر، فقط 26 درصد پاسخ مثبت دادند و گفتند پیام‌های زنانه را بیشتر می‌پسندند.

این موضوع نشان می‌دهد بازاریاب‌هایی که می‌خواهند پیام‌های شخصی شده برای زنان بفرستند، نباید به فاکتور جنسیت بهای بسیاری بدهند.

در این پژوهش همچنین مشخص شد که کانال‌های بازاریابی دیجیتال از قبیل شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و اعلان‌های موبایلی می‌تواند بیش از کانال‌های سنتی نظیر مطبوعات و تلویزیون، مخاطبان را به خرید تشویق کند.

کمتر از نیمی از پاسخ‌دهندگان به سوالات این نظرسنجی (44 درصد) گفته‌اند تبلیغات تلویزیونی در تصمیم آنها برای خرید یک کالا یا سرویس تاثیرگذار بوده است.

روزنامه ها و مجلات، 35 درصد و آگهی‌های رادیویی و بیلبوردها نیز 26 درصد بر این تصمیم اثر داشته است.

در این نظرسنجی مشخص شد که 30 درصد بانوان 18 تا 29 سال، برندها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، و 71 درصد این عده گفته‌اند احتمال این که این امر باعث شود آنها در نهایت محصول آن برند را خریداری کنند، بالاست.

بر اساس یافته‌های این تحقیق، فیس‌بوک سردمدار شبکه‌های اجتماعی است و پس از آن نوبت به اینستاگرام، توییتر، پینترست و اسنپ‌چت می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد