درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 16:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23566صفحه نخست » شنبه، 1 خرداد 1395 - 23:14
۵ افسانه‌ی رایج درباره‌ خلاقیت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کافی است واژه‌ی خلاقیت را به زبان بیاورید تا آدم‌ها در صندلی‌شان شروع به پیچ‌ و تاب خوردن بکنند. فکر آن حتی برای موفق‌ترین کارشناس‌ها اضطراب، ترس و تردید می‌آورد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کافی است واژه‌ی خلاقیت را به زبان بیاورید تا آدم‌ها در صندلی‌شان شروع به پیچ‌ و تاب خوردن بکنند. فکر آن حتی برای موفق‌ترین کارشناس‌ها اضطراب، ترس و تردید می‌آورد.


بیایید بعضی افسانه‌های رایج را درمورد خلاقیت بشناسیم و حقیقت پشت این موضوع “مبهم” را کشف کنیم.

افسانه‌ی ۱: خلاقیت فقط در سطوح بالا مورد نیاز است
حقیقت: در محیط کسب‌وکار امروز، خلاقیت‌ به کار همه می‌آید. سازمان‌هایی در این دوره‌ی چالش‌برانگیز برنده می‌شوند که در همه‌ی سطوح چارت سازمانی‌شان خلاقیت‌ را مهم‌ترین اولویت قرار می‌دهند. ما باید مفهوم خلاقیت‌ ‌روزمره را با آغوش باز بپذیریم: ایده‌های بدیع و یافتن راه‌حل‌های خلاقانه برای مشکلات در همه‌ی محیط‌های کسب‌وکار، همه‌ی جلسه‌ها، تعامل با همه‌ی مشتری‌ها.


افسانه‌ی ۲: آدم‌ها بر اساس کاری که انجام می‌دهند خلاق هستند(یا نیستند)
حقیقت: کار شما هیچ ارتباطی با خلاقیت‌تان ندارد. آدم‌هایی هستند که موسیقی‌دان‌های حرفه‌ای یک سمفونی مهم هستند و تکنسین‌های فوق‌العاده‌ای هستند اما ذره‌ای خلاقیت‌ به خرج نمی‌دهند. آمارپردازهایی هم هستند که خلاقیت‌ خیره‌کننده‌ای دارند. اجازه ندهید برچسب‌ها خلاقیت‌ را به شما دیکته کنند یا محدودتان کنند.


افسانه‌ی ۳: خلاقیت را نمی‌توان پرورش داد
حقیقت: همه‌ی ما به عنوان بشر، ظرفیت خلاقیت‌ شگفت‌آوری داریم؛ فقط باید آن را پرورش بدهیم. سطح خلاقیت‌‌ شما در هنگام تولد تثبیت‌شده نیست. بلکه باید خلاقیت‌ را مانند یک عضله‌ی قابل پرورش درنظر بگیرید. شما بدون این‌که در باشگاه عرق بریزید نمی‌توانید قهرمان بدن‌سازی شوید. به‌طور مشابه، برای توسعه دادن ظرفیت خلاقیت‌ باید تمرین و تمرکز داشته‌باشید. پژوهش‌های علمی بسیار زیادی وجود دارند که اثبات می‌کنند می‌توانید در هر سنی خلاقیت‌تان را پرورش بدهید.


افسانه‌ی ۴: خلاقیت کار من نیست
حقیقت: امروزه، خلاقیت‌ کار همه است. برای این‌که سازمان‌تان از موفقیت دست پیدا کند، باید خلاقیت‌ را در همه‌ی سطوح تحت کنترل‌تان دربیاورید. امروزه خلاقیت‌ فقط چیزی نیست که “هنرمندان” به خرج می‌دهند. خلاقیت‌ می‌تواند برای همه‌ی عملکردهای کاری مفید باشد، و هیچ عملکردی نیست که راه‌حل‌های خلاقانه، ایده‌های بدیع برای آینده، با حتی یافتن راه‌های بهتر برای‌اش فایده‌ای نداشته‌باشد.


افسانه‌ی ۵: مهارت و تجربه‌ی فنی‌ام کافی است
حقیقت: شاید در گذشته کافی بوده اما یقینا در آینده کافی نیست. رویکردهای خلاف عرف، تفکر بدیع و خیال‌پردازی در دنیای جدید کسب‌وکار… و زندگی ضروری هستند. تفاوت بین ترفیع گرفتن، به فروش رساندن، افزایش سرمایه، یا دست یافتن به همه‌ی ظرفیت‌تان وابسته به توانایی شما در پذیرش و پرورش خلاقیت‌ بالقوه‌تان است.

ما در این حال و هوای خشن کسب‌وکار با چالش‌های بی‌سابقه‌ای مواجه هستیم. ریسک‌ها خیلی بیش‌تر از گذشته هستند اما فرصت‌هایی بیش‌تری هم وجود دارد. اگر این افسانه‌ها را از ذهن‌تان پاک کنید و خلاقیت‌تان را تحت کنترل دربیاورید، می‌توانید برای خودتان و شرکت‌تان تفاوت ایجاد کنید.

ترجمه تحریریه سایت کسب و کار بازده_مینا بنادکوکی
نویسنده:جاش لینکر
منبع: فوربس

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت


  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد