درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:07   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23565صفحه نخست » شنبه، 1 خرداد 1395 - 23:03
۹ اصل انسانی که مدیران باید بدانند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر می خواهید بدانید دیگران چگونه با شما رفتار می کنند، بهترین نقطه شروع این است که ببینید خودتان چگونه با دیگران رفتار می کنید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر می خواهید بدانید دیگران چگونه با شما رفتار می کنند، بهترین نقطه شروع این است که ببینید خودتان چگونه با دیگران رفتار می کنید. اگر رفتار آنها در قبال خود را نمی پسندید، تنها یک راه پیش روی خود دارید و آن این است که رفتار خودتان را تغییر دهید. چرایش ساده است؛ چون نمی توانید رفتار آنها را تغییر دهید. روابط انسانی مثل آینه عمل می کنند؛ هر تغییری که در خودتان به وجود می آورید در نهایت در نحوه رفتار دیگران در قبال شما بازتاب می یابد. در ادامه ۹ اصل مهمی که در رفتار خود را دیگران باید مدنظر قرار دهید را از نظر خواهید گذراند:

۱- به جای قضاوت دیگران براساس گذشته شان، کنار آنها بمانید و کمک کنید آینده شان را بسازند
هرکسی گذشته ای دارد. گذشته بعضی ها مایه افتخار است و گذشته برخی دیگر بهتر است در همان گذشته به خاک سپرده شود. اما انسان ها هر گذشته ای هم که داشته باشند، تغییر و رشد می کنند. بنابراین به جای قضاوت کردن، کنارشان بمانید و آنها را در حرکت به سمت آینده حمایت کنید. با احترام با آنها برخورد کنید و سفر آنها را سفر خودتان بدانید.

۲- کنجکاوانه گوش کنید، بی طرفانه سخن بگویید و با ثبات عمل کنید
گوش کردن و کنجکاوی به روابط انسانی اجازه رشد و نمو می دهند. صادقانه سخن گفتن با دیگران نیز به آنها اجازه می دهد هم با خودشان و هم با شما صادق باشند. عملکرد باثبات نیز کیفیت روابط انسانی را حفظ می کند. به بیان دیگر، روابط انسانی برای رشد به کنجکاوی، برای عمیق تر شدن به صداقت، و برای ادامه یافتن به ثبات نیاز دارند.
کلیک کنید و بخوانید: چرا موقع خجالت سرخ می‌شویم؟

۳- با همه مهربان باشید؛ نه به این دلیل که مهربان هستند، بلکه به این دلیل که مهربان هستید
یکی از بهترین هدیه هایی که می توانیم به دیگران بدهیم مهربانی است. اگر کسی نیازمند کمک است، به او کمک کنیم. این مهربانی فقط مختص آشناها و کسانی که مورد احترام ما هستند نیست؛ مهربانی با عزیزان آسان است. کسانی که باعث عصبانیت ما می شوند و حتی آنهایی که این را نمی دانند نیز باید شامل حال این مهربانی باشند. مهربانی حقیقی را می توان در کمک های بدون چشم داشت پیدا کرد.

۴- با کوچک کردن دیگران سعی در بزرگ کردن خود نداشته باشید
هرکسی که به خودش اجازه می دهد از روی خودبزرگ بینی دیگران را کوچک کند، تنها ضعف خود را به اثبات می رساند زیرا انسان ها غالبا دوست دارند همان احساسی را در دیگران به وجود بیاورند که خودشان دارند. اگر نمی توانید کمک بدهید، حمایت کنید یا عشق بورزید، هرچه در توان دارید به کار ببندید تا لااقل کسی را با تحقیر نیازارید. احترام را سرلوحه رفتار خود قرار دهید.


۵- به یاد داشته باشید، زندگی هر کسی حکایتی دارد
هر کسی ممکن است درگذشته خود تجربیات تلخی داشته باشد یا همین حالا نیز با مشکلاتی دست به گریبان باشد. به یاد داشته باشید رفتار انسان ها در خلا شکل نمی گیرد. هر کسی درگیری ها و مشکلات درونی خاص خود را دارد. پس قضاوت را کنار بگذارید و در عوض، همان ملاحظاتی که دوست دارید از جانب دیگران ببینید را به کار بگیرید.

۶- هیچ کس تصادفی در مسیر زندگی ما قرار نمی گیرد
هر کسی که با او ملاقات می کنید، نقشی در زندگی شما خواهدداشت؛ کوچک یا بزرگ. برخی کمک می کنند رشد کنید، برخی خاطرتان را آزرده می کنند و برخی الهام بخش شما برای عملکرد بهتر می شوند. شما نیز در آن واحد نقشی در زندگی آنها دارید. این را بدانید که مسیر زندگی انسان ها بی دلیل یکدیگر را قطع نمی کنند؛ برای همه ارزش قائل باشید.

۷- بهترین آموزگاران آنهایی هستند که به شما نمی گویند چکار کنید، اما راه را نشان تان می دهند
هیچ لذتی بالاتر از این وجود ندارد که به دیگران کمک کنید چشم اندازی برای خود متصور شوند و شاهد رسیدن آنها به مدارج بالایی باشید که خودشان به تنهایی حتی تصورش را هم نمی کردند. اما معنای این حرف آن نیست که دیگران را اصلاح یا توانمند کنید. در عوض آنها را با منبع قدرت درونی خودشان راهنمایی کنید. حمایت و انگیزه لازم برای پیدا کردن مسیر دلخواه خودشان را برای آنان فراهم سازید و به آنها نشان دهید چه توانایی هایی دارند. کافی است به آنها باور داشته باشید.

 

۸- هیچ گاه از بالا به کسی نگاه نکنید، مگر آنکه دستش را گرفته باشید
همه ما دوست داریم زندگی صحنه شایسته سالاری باشد، بنابراین به راحتی ممکن است به کسانی که موفقیت های کمتری کسب کرده اند از بالا نگاه کنیم. اما شما هیچگاه نمی توانید بفهمید آن شخص صعود خود را از چه نقطه ای شروع کرده است و یا کجا آن را به پایان خواهدرساند. زمان به راحتی می تواند جایگاه شما را با هم عوض کند. بنابراین اطمینان حاصل کنید احترام هرکسی را نگه می دارید.

۹- قدر کسانی که از شما حمایت کرده اند را بدانید، آنهایی که شما را آزرده اند ببخشید و کسانی که به کمک شما نیاز دارند را یاری کنید
کسب و کار پیچیده است، زندگی پیچیده است، رهبری نیز آسان نیست. با همه، از جمله خودتان، با مهربانی و عطوفت رفتار کنید؛ به این ترتیب رفتار اشتباهی نمی تواند از شما سر بزند. با دیگران همانگونه رفتار کنید که دوست دارید دیگران با شما رفتار کنند، تا بلافاصله زندگی تان بهتر شود.

 

منبع: خلاقیت

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد