درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23362صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 15:56
کار سنتی در روابط عمومی ها باید برچیده شود
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: وقت آن رسیده است که روابط عمومی ها برای قوی تر شدن به ابزار و عملکردهای مدرن تجهیز شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، یوسف گلشن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه گیلان،با اشاره به اینکه روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد،گفت:با توجه قوی‌تر شدن فضاهای مجازی در زندگی مردم ضروری است، روابط عمومی ها نیز از کارهای سنتی عبور کرده و خود را مجهز به اطلاعات و ابزار مدرن کنند.

وی اضافه کرد: برخی از روابط عمومی ها به قدری در سازمان ها مشغول فعالیت های مختلف هستند که از وظیفه اصلی شان غافل می مانند و ادامه این روند آفتی برای سازمان و دستگاهها محسوب می شود.

گلشن تاکیدکرد: آموزش به کارشناسان روابط عمومی موجب توانمندترشدن آنها در دستگاهها و به طبع موجب بهبود انعکاس عملکرد و توانمندیهای آن دستگاهها می شود.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به دیدار استاندار گیلان با کارشناسان روابط عمومی های استان در آینده ای نزدیک ادامه داد: امسال از سوی شورای هماهنگی راوبط عمومی استان برنامه ریزی هایی انجام شده است تا بحث آموزش به کارشناسان جدی تر انجام شود و این آموزش ها از فردا در گیلان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: روابط عمومی ها به تنهایی قادر نخواهند بود در انعکاس و اطلاع رسانی در خصوص دستگاهها موفق عمل کنند و برای تحقق این امر نیاز به همکاری موثر و حرفه‌ای رسانه های استان دارند.

گلشن تاکید کرد: لازم است مدیران دستگاهها نیز از روابط عمومی‌ها حمایت کنند و آنها را از لحاظ سخت افزاری به امکانات مدرن تجهیز کنند .ما مدعی انجام کار بدون نقص نیستیم و در این خصوص نقدهای رسانه های استان را بر کارخود با جان و دل می پذیریم .

وی سنجش افکار عمومی را یکی دیگر از وظایف مهم روابط عمومی های استان عنوان کرد و گفت: سنجش صحیح افکار عمومی و در اختیار گذاشتن نتایج این سنجش به سازمان منجر به بهبود عملکرد های دستگاههای استان می شود.

مدیر روابط عمومی استانداری گیلان افزود: در حال حاضر برخی‌ها هنوز براین باورند که کار روابط عمومی برگزاری تشریفات و... است این در حالیست که انجام این کار جزء کوچکی از وظایف روابط عمومی است و باید این باور را در جامعه تغییر دهیم و رسانه هایی حرفه‌ای چون خبرگزاری ایسنا می تواند در این اطلاع رسانی بسیار توانمند عمل کند.       

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد