درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 23:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23154صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 21 اردیبهشت 1395 - 09:48
سایت‌های روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد به روز نیستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور با بیان اینکه سایت‌های روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به روز نیستند، گفت: درج اخبار منفی مانع توسعه این استان می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور با بیان اینکه سایت‌های روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به روز نیستند، گفت: درج اخبار منفی مانع توسعه این استان می‌شود.

به گزارش شارا، حمیدرضا شمس ظهر امروز در نشست شورای روابط عمومی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و رسانه‌ها هستند، اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها برای توسعه همه جانبه بسیار مهم است.

مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور تصریح کرد: روابط عمومی‌ها وظیفه تنویر افکار عمومی را دارند که در حال حاضر رسانه‌ها و روابط عمومی کار اطلاع‌رسانی به مردم را به خوبی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سال 95 گفت: روابط عمومی‌ها برای عملی کردن این شعار کمر همت ببندند و وظیفه خود در این خصوص را به نحو احسن انجام دهند.

این مسئول کشوری با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی‌ها در چند سال اخیر مخدوش شده است، گفت: در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات ساختار روابط عمومی‌ها دچار تقلیل شده، اما این مانع قداست کار روابط عمومی‌ها که مردم‌داری بوده نشده است.

شمس با اشاره به اینکه کار روابط عمومی‌ها خبر نیست بلکه پردازش خبر است، افزود: برای مبارزه با جنگ نرم اطلاع‌رسانی به هنگام و بهینه لازم و ضروری است و روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مهندسی در این خصوص ایفا کنند.

مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور با اشاره به وضعیت روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: روابط عمومی‌ها این استان در حال رقابت با 30 استان دیگر کشور هستند و باید این رقابت را جدی بگیرند، چرا که معتقد هستم کهگیلویه و بویراحمد به مانند سایر استان‌های کشور می‌تواند در این خصوص موفق باشد.

وی تصریح کرد: جای استان کهگیلویه و بویراحمد در ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها خالی است، چرا که ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها نشانگر کار و تلاش روز افزون آنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه روابط عمومی ها این استان فرصت پیش آمده برای رقابت با سایر استان ها را مغتنم بشمارند، تصریح کرد: اطلاع رسانی وجه مشترک روابط عمومی و رسانه است اما باید اطلاع‌رسانی به هنگام و به روز صورت گیرد.

شمس با اشاره به اینکه برای پیشرفت کار روابط عمومی‌ها نیازمند آموزش تخصصی به این افراد هستیم، گفت: روابط عمومی‌ها در حوزه کاری خود با کمبودها و کاستی‌ها مواجه هستند.

مسئول امور استان‌های روابط عمومی وزارت کشور با تأکید بر اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به روز از سوی روابط عمومی‌ها افزود: سایت‌های روابط عمومی‌های کهگیلویه و بویراحمد را رصد می‌کنم و باید بگویم برخی سایت‌ها هنوز شعار سال قبل را دارند و محتوای سایر سایت‌ها نیز مربوط به خیلی وقت پیش است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در دستگاه‌ها خود شهروند دوم محسوب می‌شوند، گفت: در دولت کنونی و دولت‌های قبل روابط عمومی شهروند دوم دستگاه‌ها دیده می‌شد اما این تزلزل هیچگاه مانع کار آنها نشد و همیشه به عنوان یک مدافع و کارشناس نقش مهمی در تنویر افکار عمومی داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این مسئول با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌های استان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند، خطاب به رسانه‌ها افزود: درج اخبار منفی از استان کهگیلویه و بویراحمد باعث عدم جذب سرمایه‌گذار در این استان می‌شود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد