درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 12:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23045صفحه نخست » یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 - 12:44
تقویم روز ارتباطات/ هشدار: زیان سنگین نسل معاصر از خبررسانی غیر حرفه ای
سردبیران و ناشران روزنامه های بزرگ (روزنامه های غیر محلی، اصطلاحا سراسری و عمدتا از کشورهای پیشرفته) در پایان نشست 5 روزه خود که هفتم می 2004 آغاز شده بود
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سردبیران و ناشران روزنامه های بزرگ (روزنامه های غیر محلی، اصطلاحا سراسری و عمدتا از کشورهای پیشرفته) در پایان نشست 5 روزه خود که هفتم می 2004 آغاز شده بود از اینکه وسائل خبررسانی غیر حرفه ای تازه از جمله سیستم سلفون (تلفن موبایل)، وب لاگها، خبرگزاری های یک و یا چند نفره و خبرگزاری هایی که جای دفاتر روابط عمومی را گرفته اند و یکسویه مطلب می فرستند؛ به جای روشنگری، مخاطبان را گمراه و سردرگم می کنند ابراز نگرانی کردند و اعلام داشتند که دست اندرکاران این خبر رسان ها روش خبرگیری و خبرنویسی ژورنالیستی و مطابق قواعد و ضوابط را نمی دانند و یا آن را بکار نمی گیرند و اصولا هدف های دیگری از کار خود دارند و ....


در اعلامیه این نشست آمده بود که دستگاههای خبر رسانی غیر حرفه ای که به اصول روزنامه نگاری واقف نیستند هر خبری، ولو نادرست و تحریف شده را که به دست آورند، بدون ذکر سابقه و تکمیل عناصر خبر، به زبانی نامانوس (غیر ساده و اطلاعیه وار) منتشر می سازند و چون اخبار آنها کوتاه است نمی توانند توضیح کامل بدهند و این اطلاعات در بخش اخبار علمی خود در ذهن استفاده کنندگان جوان از این اخبار چنان نقش می بندد که اصلاح حافظه آنان دشوار است و بر خلاف پیش بینی اندیشمندان که نسل جوان، نسلی آگاه و روشنتر خواهد بود، اگر منابع اخبار و اطلاعات این نسل این ابزارهای غیر حرفه ای باشند چنین نخواهد بود. با این ابزارها، نسل جوان به جای اطلاعات درست و تحلیل شده، اخبار و اطلاعات نادرست را در حافظه قرار می دهد و تحت تاثیر این معلومات غیر دقیق قرار می گیرد؛ همان اطلاعات نادرست را بکار می برد و به دیگران هم منتقل می کند که برای جامعه رو به کمال امروز خطرناک است. خبرنویسی و تشخیص درست از نادرست تجربه فراوان و مهارت می خواهد که دولتها به عنوان مسئولان جامعه باید به آن توجه کنند و با تدوین ضابطه تا دیر نشده است خطر را برطرف سازند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد