درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 11:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23007صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 16 اردیبهشت 1395 - 11:56
برگزاری دومین جشنواره روابط عمومی‌های شهرداری بندرعباس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجتبی سلیمی شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس این جشنواره برای دومین سال پیاپی و همزمان با هفته روابط عمومی برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجتبی سلیمی شامگاه چهارشنبه در مراسم رونمایی از پوستر دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس این جشنواره برای دومین سال پیاپی و همزمان با هفته روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش شارا، وی افزود: نخستین جشنواره روابط عمومی سال گذشته با استقبال خوب روابط عمومی‌ سازمان‌ها، مناطق، معاونت‌ها و مدیریت‌های شهرداری بندرعباس روبه‌رو شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه این جشنواره باعث خودارزیابی و سنجش عملکرد روابط عمومی‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: امتیازدهی به روابط عمومی‌ها و رتبه‌بندی آنها موجب نظارت و هدایت هرچه بهتر به سمت کارآمدی و تخصصی‌شدن می‌شود.

سلیمی با بیان اینکه این جشنواره با محور‌های خبر، عکس، فیلم، تبلیغات و گزارش عملکرد برگزار می‌شود، گفت: در نخستین جشنواره روابط عمومی پنج محور جداگانه مشخص شد و هر بخش نیز سازمان‌های برتر خود را شناخت اما در این دوره، مجموع فعالیت‌های یک روابط عمومی در هر پنج حوزه مشخص‌کننده نمره نهایی و کلی است.

این مسؤول همچنین توضیح داد: در دومین دوره جشنواره روابط عمومی شهرداری بنردعباس، هر محور دارای امتیازی مشخص است و در نهایت، سه روابط عمومی برتر که مجموع امتیازات بیشتری کسب کرده باشند، تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و تاثیرگذاری این حوزه در جامعه، ادامه داد: با توجه به این اهمیت، یک روابط عمومی نیز به عنوان روابط عمومی برتر بخش فضای مجازی مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با اشاره به داوری آثار توسط اساتید برجسته و با تجربه هر بخش، بیان کرد: روابط عمومی سازمان‌ها، مناطق، معاونت‌ها و مدیریت‌های وابسته به شهرداری بندرعباس می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره آثار خود را بر اساس دستورالعمل مشخص ارسال شده، حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه آثار خود را ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سلیمی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی با حضور مدیران و کارشناسان کلیه روابط عمومی‌های استان توسط روابط عمومی شهرداری بندرعباس خبر داد و گفت: این کارگاه با حضور یکی از اساتید برجسته این حوزه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس دوم خردادماه همزمان با هفته روابط عمومی برگزار می‌شود.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد