درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23002صفحه نخست » چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 - 12:43
نهضت تولید محتوا در فضای مجازی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر سالم سازی فضای مجازی از طریق نهضت تولید محتوا و راه اندازی کارگروه سبک زندگی گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر سالم سازی فضای مجازی از طریق نهضت تولید محتوا و راه اندازی کارگروه سبک زندگی گفت: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.

به گزارش  به نقل از مرکز
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دبیر شورای عالی فضای مجازی از تأسیس کارگروه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد و گفت: برای سالم سازی فضای مجازی نیازمند نهضت تولید محتوا هستیم.

ابوالحسن فیروزآبادی با بیان این که رفع دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب درحوزه فضای مجازی باید اولویت تمام دستگاه های فعال در این حوزه باشد، افزود: از زمان آغاز به کار دوره جدید شورایعالی فضای مجازی دستگاه های مختلف از جمله وزارت ارتباطات با درک حساسیت های به حق معظم له در این حوزه فعالیت جدی تری دارند.

وی اظهار کرد: مرکز ملی فضای مجازی نیز به عنوان بازو و اتاق فکر شورا از بدو فعالیت در دوره جدید با تشکیل کارگروه های مختلف نسبت به پیگیری سریع برخی چالش ها و گزارش آن به دستگاه های ذیربط اقدام کرده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: سرعت تحولات در این حوزه به حدی سریع است که تصمیم گیری دستگاه ها قطعاً باید سیاست گذاری واحدی داشته باشد از همین رو و با عنایت به تأکید ویژه مقام معظم رهبری بر نقش شورایعالی فضای مجازی در برنامه ریزی و نظارت بر نحوه استفاده از این عرصه، کارگروه سبک زندگی ایرانی- اسلامی در مرکز دایر شده است.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی ادامه داد: برای حفظ و حراست از فرهنگ ایرانی- اسلامی در فضای مجازی به شدت نیازمند نهضت تولید محتوا در این عرصه هستیم. بسیاری از کاربران این فضا به دلیل فقدان محتوای مناسب و سالم در معرض به تعبیر مقام معظم رهبری لغزش قرار می گیرند.

وی گفت: در زمان محدودی که از فعالیت اعضای جدید شورا می گذرد تصمیم‏ های خوبی در جهت توجه به بحث محتوا گرفته شده است. امیدواریم با عنایت و توجه دولت و مجلس بتوانیم شاهد به ثمر رسیدن سیاست گذاری های انجام شده در این حوزه که همسنگ انقلاب اسلامی است باشیم.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد