درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 30 بهمن 1390 - 14:57
ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی
ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی
  

ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی
 دستورالعمل اهداف ، وظایف و ترکیب اعضای شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت ، معدن و تجارت ابلاغ شد.
 
 به گزارش روز جمعه شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) ، در این دستورالعمل که از سوی سرپرست حوزه وزارتی به معاونان ، روسای سازمانهای تابعه ، استانی و وابسته وزارتخانه ابلاغ شده است ، بر ارتقای جایگاه ، ایجاد انسجام ، هماهنگی ، وحدت رویه و تحرک روز افزون در کارکرد درونی و بیرونی روابط عمومی تاکید شده است.
 ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات، هماهنگی جامع و گسترده تر مدیران روابط عمومی ، تبیین اهداف و راهبردهای وزارت صنعت ، معدن و تجارت از جمله محورهای دستورالعمل ابلاغی است.
 همچنین در این دستور العمل که در سه فصل ، 14 ماده و هفت تبصره ابلاغ شده است ، برآگاه سازی ، آماده سازی و اجرای سیاستهای همگن برای تعامل و پاسخگویی به ذینفعان تاکید شده است.
 افزایش دانش ، اطلاعات و آشنا سازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های مجموعه صنعت ، معدن و تجارت با تازه ترین پیشرفتها در حوزه روابط عمومی و ارتباطات ، ارتقای کار آمدی روابط عمومی های سازمانهای وابسته و تابعه در جهت تحکیم ارتباط میان کارکنان و ذینفعان صنعت ، معدن و تجارت از جمله اهداف این شورا ذکر شده است.
 کمک به تحقق اهداف اطلاع رسانی وزارتخانه ، تبیین جایگاه حقیقی روابط عمومی ها در مجموعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت و تقویت اطلاع رسانی به منظور تبیین و تحکیم جایگاه صنعت ، معدن و تجارت در جامعه از دیگر اهدافی است که در دستورالعمل ابلاغی شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی بدان اشاره شده است.
 بنابر این دستورالعمل ، ریاست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت ، معدن و تجارت بر عهده مدیر کل روابط عمومی وزارتخانه است .
 این دستورالعمل، اداره کل روابط عمومی را متعهد کرده است بر روند اجرای صحیح و دقیق دستورالعمل نظارت و گزارش اجرای آن را به طور مستمر به حوزه وزارتی ارسال کند.
 شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی وزارت صنعت ، معدن و تجارت دارای سه رکن شورای عمومی ،شورای هماهنگی و دبیرخانه می باشد.
 این شورا متشکل از37 نفر از مدیران و مسئولان روابط عمومی سازمان های تابعه و وابسته ، شرکت های مادر تخصصی و سازمانهای استانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت است.
 اتخاذ تصمیم در مورد تشکیل جلسات با توجه به نظر شورای عمومی ، تدوین آیین نامه های مرتبط با کمیته ها و تعیین مسوولان آنها ، تامین نیازهای مالی و تدارکاتی شورا ، برگزاری نشست ها و سمینارها و برگزاری شورای عمومی و فوق العاده از وظایف این شورا ذکر شده است.
 تهیه گزارش عملکرد سالانه برای تقدیم به شورای عمومی ، تهیه و تدوین آیین نامه های مورد نیازشورای هماهنگی ، ارسال منظم صورت جلسات برای اعضا و پیگیری مصوبات ، بررسی و تصویب پیشنهادات واصله و تشکیل جلسات شورای هماهنگی نیزاز دیگر وظایف اعضای شورای هماهنگی در دستورالعمل ابلاغی است .

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد