درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 15 اردیبهشت 1395 - 06:28
شکست مدیران ارشد بی‌بهره از روابط‌عمومی حرفه‌ای، قطعی است
سید غلامرضا کاظمی دینان که در آستانه هفته روابط‌عمومی 1395 در جمع اعضای کمیته‌های اجرایی این ستاد سخن می‌گفت با با بیان این مطلب گفت: اهمیت و کارکردهای روابط‌عمومی‌ها فراسازمانی و حتی فراملی شده و به ضرس قاطع عرض می‌کنم هیچ زمانی، روابط‌عمومی از منزلت فعلی برخوردار نبوده است.
  

شکست مدیران ارشد بی‌بهره از روابط‌عمومی حرفه‌ای، قطعی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سید غلامرضا کاظمی دینان که در آستانه هفته روابط‌عمومی 1395 در جمع اعضای کمیته‌های اجرایی این ستاد سخن می‌گفت با با بیان این مطلب گفت: اهمیت و کارکردهای روابط‌عمومی‌ها فراسازمانی و حتی فراملی شده و به ضرس قاطع عرض می‌کنم هیچ زمانی، روابط‌عمومی از منزلت فعلی برخوردار نبوده است.

 

وی با اشاره به اینکه دوره نادیده گرفتن و اهمیت ندادن به جایگاه روابط‌عمومی به پایان رسیده افزود: امروز، مدیران ارشد وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و حتی شرکت‌های بخش خصوصی برای دستیابی به اهداف موردنظرشان به طور حتم، نیازمند بهره‌گیری از توانمندی‌های علم ارتباطات و بویژه روابط‌عمومی حرفه‌ای هستند و در غیر اینصورت شکست آن‌ها قطعی است.

 کاظمی دینان با اشاره به اینکه بر اساس اعلام رسمی برخی از نهادهای حرفه‌ای، چند سالی است که روابط‌عمومی در ردیف مشاغل سخت و استرس‌آور است گفت: نیروی انسانی حرفه‌ای مهم‌ترین رکن نهاد ارتباطی هر سازمان است و لازم است مدیران ارشد، ضمن ارج نهادن به تلاش آن‌ها، اقدامات جدی در جهت حفظ، نگهداشت و ارتقای سلامت روانی و جسمی کارکنان بخش روابط‌عمومی بعمل آورند.

رییس ستاد هفته روابط‌عمومی 1395 با اشاره به اینکه از سال 1392 و با همت تعدادی از فعالان روابط‌عمومی، برگزاری هفته روابط‌عمومی در دستور کار قرار گرفت افزود: بسیار خرسندیم که هفته روابط‌عمومی در کشور با همت بخش خصوصی و پشتیبانی وزارتخانه‌ها و نهادهای عمومی و صنفی شکل گرفت و از تمام علاقمندانی که به پربارتر شدن برنامه‌های این هفته همت گماردند، متشکریم.

کاظمی دینان گفت: هفته روابط‌عمومی از 27 اردیبهشت آغاز و تا 2 خرداد بطول خواهد انجامید.

وی اظهار داشت: برگزاری یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، برگزاری نشست‌های حرفه‌ای و صنفی در تهران و سایر استان‌ها و مراسم پایانی مسابقات فوتسال روابط‌عمومی‌ها جام اولین شهید مدافع حرم روابط‌عمومی‌ها شهید تقی ارغوانی، بخشی از برنامه‌هایی است که علاوه بر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی توسط سازمان‌ها و نهادهای صنفی و حرفه‌ای مختلف تدارک دیده شده است.

 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.7pr.ir  یا تماس تلفنی با شماره 88807453 سئوالات خود را مطرح کنند.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد