درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:30   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 19442صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 18 آبان 1394 - 09:55
غلامرضا کاظمی دینان: مدیران روابط عمومی با رسانه ها تعامل داشته باشند
کاظمی دینان با اشاره به ضررت توجه به حقوق رسانه ها در دسترسی وانتشار اخبار واطلاعات سازمان ها گفت:مدیران روابط عمومی ها باید با مطبوعات ودیگر رسانه ها تعامل دوسویه برقرار کنند و در مقابل رسانه ها هم توقعات بیجا وخارج از چارچوب رسالت کاری از روابط عمومی ها نداشته باشند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  "دکتر غلامرضا کاظمی دینان" استاد و نویسنده حوزه روابط عمومی در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری ایمنا روابط عمومی را قلب تپنده سازمان ها خواند و گفت: روابط عمومی یک سازمان تفکر استراتژیکی آن سازمان است که دریچه سازمان را به سمت جامعه می گشاید.

 

به گزارش ایمنا؛کاظمی دینان با گرامیداشت یاد استاد دکتر حمید نطقی پدرعلم روابط عمومی ایران؛دوران توسعه علم روابط عمومی درایران را جریانی رو به رشد خواند و افزود: علم روابط عمومی درایران مسیری پر فراز را طی کرده و هم اکنون هم در حال رشد است.


وی روابط عمومی را ضروری ترین بخش سازمان عنوان کرد و گفت: ضرورت توسعه روابط عمومی ها در ایران در دوران بعد از انقلاب بیش از پیش احساس شد تا پایانی باشد به روابط عمومی های پارکینگی در آن زمان.


وی حضور مدیران روابط عمومی بدون سواد رسانه ای و تبحر ارتباطاتی در سازمان های گذشته را به روابط عمومی های "پارکینگی" تعبیر و تصریح کرد:قبل از انقلاب روابط عمومی ها مداح مسئولین بودند وهنوز این علم به عنوان یکی از شاخه های علم ارتباطات درایران شناخته نشده بود تا اینکه زنده یاد حمید نطقی در سمیناری جایگاه واقعی روابط عمومی درایران را به سازمان ها یادآور شد.


نویسنده حوزه روابط عمومی افزود: بعد از انقلاب در چند دوره سیر توسعه علم روابط عمومی پیش رفت و به صورت آکادمیک در دانشگاه های کشور آموزش داده شد. هم اکنون روابط عمومی به عنوان یک علم مدرن درایران جریان دارد و همچنان در حال رشد است.


وی عنوان کرد: ایران همچنان در مقایسه  با کشورهای توسعه یافته جهان از نظر تربیت متخصصان روابط عمومی عقب است اما خوشبختانه در سال های اخیر درحال تحول است.
استاد علم روابط عمومی افزود: سازمان های ایران مدیران روابط عمومی متخصص را به کار گرفته اند و حضور پایگاه های اطلاع رسانی سازمان ها در بیست ویکمین  نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های کشور نشان از پویایی مدیران روابط عمومی این سازمان هاست.


وی با تحسین روابط عمومی و سازمان ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان برای حضور فعالش در بیست ویکمین نمایشگاه رسانه های کشور گفت:روابط عمومی های فعال می توانند الگوی خوبی برای سیاست گذاری سازمان ها باشند واستراتژی های سازمان را آینده نگری کنند.


روابط عمومی ها با رسانه ها تعامل داشته باشند
کاظمی دینان با اشاره به ضررت توجه به حقوق رسانه ها در دسترسی وانتشار اخبار واطلاعات سازمان ها گفت:مدیران روابط عمومی ها باید با مطبوعات ودیگر رسانه ها تعامل دوسویه برقرار کنند و در مقابل رسانه ها هم توقعات بیجا وخارج از چارچوب رسالت کاری از روابط عمومی ها نداشته باشند.


وی افزود:تفاهم رسانه ها با روابط عمومی ها از نگرش به تفاوت ها نشات می گیرد واین تفاهم موجب پویایی هر دو گروه می شود.


وی از مدیران روابط عمومی خواست تا ضمن  در دسترس قرار دادن اطلاعات سازمانی قابل انتشار؛زمینه را برای نقد منصفانه مدیران توسط رسانه ها ایجاد کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد