درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 00:48   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22823صفحه نخست » چهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 13:00
ایده‌ های بزرگ برای برند آفرینی
برندهای کارآفرین
هنگامی که شرایط اقتصادی کشورهای جهان مناسب بوده و شاهد رشد اقتصادی هستیم، راه‌اندازی و اداره برندهای کارآفرین ایده کاملا مناسبی به نظر می‌رسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هنگامی که شرایط اقتصادی کشورهای جهان مناسب بوده و شاهد رشد اقتصادی هستیم، راه‌اندازی و اداره برندهای کارآفرین ایده کاملا مناسبی به نظر می‌رسد. در مدارس اقتصادی معتبر جهان شیوه‌ای سنتی در زمینه ساخت برند وجود دارد که هدف از آن سوددهی سریع برند مذکور در مدت زمان بسیار کوتاه از طریق فروش آن به شرکت‌های تجاری بزرگ و معتبر است. استفاده از این روش مزایا و منافعی برای هر دو طرف معامله در بر دارد. معمولا شرکت‌های تجاری بزرگ ریسک توسعه برند را نمی‌پذیرند و سرمایه‌گذاران اولیه نیز از طریق راه‌اندازی یک برند و توسعه آن در پی کسب درآمد هستند.

ایده

تحصیل در دوره MBA این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا نحوه تاسیس و توسعه یک برند جذاب در مدت زمانی کوتاه را بیاموزید. در این شرایط شما برند خود را راه‌اندازی کرده و آن را توسعه می‌دهید، سپس با مراجعه به شرکت‌های سرمایه‌گذاری، منابع مالی مورد نیازتان را تامین کرده و با وارد کردن برند خود در بازار توجه شرکت‌های تجاری بزرگ را به خود جلب کرده و پس از دریافت پیشنهادات مناسب، برند تازه تاسیس‌تان را به فروش می‌رسانید.

در این بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه خود را با سود مناسبی بازپس می‌گیرند، شرکت‌های تجاری بزرگ بدون تحمل ریسک‌های بزرگ و پرخطر و همچنین بدون سرمایه‌گذاری اولیه صاحب یک برند جدید می‌شوند و در نهایت خالق برند مذکور با دریافت مبلغ قابل توجهی به آسانی صاحب سرمایه‌ای قابل توجه می‌شود و می‌تواند با راه‌اندازی برندی دیگر، مجددا زمینه را برای کسب درآمدی میلیونی آماده سازد.

 بنیانگذار اولیه برند می‌تواند با استفاده از سرمایه‌ای که در اختیار دارد برای همیشه بازنشسته شده یا به تاسیس یک شرکت سرمایه‌گذاری روی آورد. نکته‌ای که در اینجا باید به آن توجه داشت آن است که به دلیل وجود ریسک شکست برندها پیش از خریداری شدن توسط شرکت‌های تجاری بزرگ، شرکت‌های سرمایه‌گذاری معمولا سود بسیار زیادی از سرمایه‌گذاری روی برندهای نوپا دریافت می‌کنند.

بنابراین چنانچه این برندهای تازه‌تاسیس خریداری در بازار نیابند، به هیچ عنوان شانسی برای موفقیت نخواهند داشت، چرا که میزان بدهی اولیه آنها بسیار زیاد است. بسیاری از کارآفرینان فرآیند فعالیت تجاری‌شان را از صفر آغاز کرده و در ادامه خود به مدیریت و اداره آن رو می‌آورند.

چنانچه این افراد در زمینه کاری خود موفق شوند، حجم قابل توجهی از پول نقد به سوی آنان سرازیر خواهد شد. گاهی اوقات این افراد بخشی از سهام خود را به فروش رسانده و به همراه شرکای جدید خود به اداره برندی که تاسیس کرده‌اند پرداخته و سعی در حفظ یکپارچگی آن دارند. شرکت‌های توزیع و پخش، شرکت‌های فعال در حوزه IT و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حقوقی عموما از این دسته‌اند.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

• هنگام رکود اقتصادی، طی کردن این مسیر بسیار دشوار می‌شود اما هرگز غیرممکن نخواهد بود.

• چنانچه رویای شما خریده شدن برندتان توسط شرکت‌های بزرگ و بازنشسته شدن در پی دریافت یک مبلغ قابل توجه است، باید ایده‌ای ناب، جدید و سودآور داشته باشید و برند خود را براساس این عناصر راه‌اندازی کنید.

• به برندهای تازه تاسیس و نحوه واگذاری آنها توجه کنید. ممکن است این برندها تحت مالکیت برندهای بزرگ‌تر بوده یا سهامدارانی داشته باشند که بسیار بزرگ‌تر از این برندها هستند. تاریخچه این برندها را بررسی کرده و مسیر طی شده توسط آنان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

• پس از تاسیس برندتان سعی کنید توجه شرکت‌های بزرگ را به خود جلب کنید. با بررسی راه‌های ارتباطی گوناگون می‌توانید بهترین شیوه ممکن را برای دیده شدن بیابید. 

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد