شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی رشنو، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: استراتژی دفتر روابط عمومی مبتنی بر تسهیل روابط میان بخش های مختلف سازمان و مجموعه سازمان با مجموعه ها و عناصر بیرونی است و در برگیرنده چشم انداز، اهداف و اقدامات عملی است.
وی تعیین ماموریت های روابط عمومی در چشم انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، تعریف ارزش ها، تبیین اهداف جزیی و عملیاتی در راستای اهداف کلی شرکت توزیع برق تهران بزرگ و تکنیک اجرایی کردن آنها را از مهمترین دستاوردهای تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی عنوان کرد.
به گفته مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ برنامه راهبردی روابط عمومی با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده نگر، جامع و اقتضایی؛ چشم اندازی از فعالیت های آینده روابط عمومی را ارائه می دهد که این برنامه به همت مرتضی اسدی، کارشناس گروه نظر سنجی و ارتباط مردمی دفتر روابط عمومی تالیف شده است و در سه فاز کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت اجرایی خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: در راستای تحقق چشم انداز و اهداف روابط عمومی از جمله اقدامات روابط عمومی تشکیل اتاق فکر در روابط عمومی،طراحی شاخص های ارزیابی دوره ای استاندارد به منظور ارتقای ظرفیت تخصصی نیروی انسانی روابط عمومی، پژوهش محور شدن فعالیت های روابط عمومی ،انجام پروژه های پژوهشی مخاطب شناسی به منظور شناخت تمایزات فرهنگی گروه های مختلف اجتماعی در سطح شهر تهران و همچنین فعالیت های ترویجی بر اساس شاخص های فرهنگی شهروندان و مشترکین خواهد بود.
شایان ذکر است حرکت در جهت اهداف کوتاه مدت در اولویت برنامه های سال جاری دفتر روابط عمومی است و با توجه به اجتناب ناپذیر بودن اقدامات عملی مندرج در استراتژی روابط عمومی ؛این دفتر نسبت به رعایت واجرای استراتژی روابط عمومی در میان مدت و بلند مدت با جدیت اقدام خواهد کرد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی صنعت آب و برق
|