درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 03:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک
  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22811صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 8 اردیبهشت 1395 - 10:50
تدوین برنامه استراتژیک دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران
در راستای دستیابی به اهداف کلان حوزه روابط عمومی و همچنین ضرورت برنامه ریزی راهبردی به منظور تحقق چشم انداز شرکت، استراتژی دفترروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تدوین شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، علی رشنو، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: استراتژی دفتر روابط عمومی مبتنی بر تسهیل روابط میان بخش های مختلف سازمان و مجموعه سازمان با مجموعه ها و عناصر بیرونی است و در برگیرنده چشم انداز، اهداف و اقدامات عملی است.

وی  تعیین ماموریت های روابط عمومی در چشم انداز  کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، تعریف ارزش ها، تبیین اهداف جزیی و عملیاتی در راستای اهداف کلی  شرکت توزیع برق تهران بزرگ  و تکنیک اجرایی کردن آنها را از مهمترین دستاوردهای تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی عنوان کرد.

 
 

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق تهران بزرگ  برنامه راهبردی روابط عمومی با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده نگر، جامع و اقتضایی؛ چشم اندازی از فعالیت های آینده روابط عمومی را ارائه می دهد  که  این برنامه به  همت مرتضی اسدی، کارشناس  گروه نظر سنجی و ارتباط مردمی دفتر روابط عمومی  تالیف شده است و در سه فاز  کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت اجرایی خواهد شد.

 وی همچنین تصریح کرد: در راستای تحقق چشم انداز و اهداف روابط عمومی از جمله اقدامات روابط عمومی تشکیل اتاق فکر در روابط عمومی،طراحی شاخص های ارزیابی دوره ای استاندارد به منظور ارتقای ظرفیت تخصصی نیروی انسانی روابط عمومی، پژوهش محور شدن فعالیت های روابط عمومی ،انجام پروژه های پژوهشی مخاطب شناسی به منظور شناخت تمایزات فرهنگی گروه های مختلف اجتماعی در سطح شهر تهران و  همچنین فعالیت های ترویجی بر اساس شاخص های فرهنگی شهروندان و مشترکین خواهد بود.

 شایان ذکر است حرکت در جهت اهداف کوتاه مدت در اولویت برنامه های سال جاری دفتر روابط عمومی است و با توجه به اجتناب ناپذیر بودن  اقدامات عملی مندرج در استراتژی روابط عمومی ؛این دفتر نسبت به رعایت واجرای استراتژی روابط عمومی در میان مدت و بلند مدت  با جدیت اقدام خواهد کرد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی صنعت آب و برق

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد