درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 19:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22620صفحه نخست » سه شنبه، 31 فروردین 1395 - 09:32
دیوید اگیلوی یک پدر نمونه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پریسا جورابی- من دقیقا مثل یک قابله با بدنیا آوردن بچه ها امرار معاش میکنم، با این تفاوت که نوزادان من کمپین های جدید تبلیغاتی هستند. ” دیوید اگیلوی”
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پریسا جورابی- من دقیقا مثل یک قابله با بدنیا آوردن بچه ها امرار معاش میکنم، با این تفاوت که نوزادان من کمپین های جدید تبلیغاتی هستند. ” دیوید اگیلوی”


بسیار پیش میاد که متن های تبلیغاتی آنطور که باید جدی گرفته نمی شوند. متاسفانه بسیاری از کپی رایتر ها اولین چیزهایی که به ذهنشان می رسد را یادداشت می کنند، مرورشان می کنند تا غلط دستور زبانی نداشته باشند و با خیال راحت انها را منتشر کرده و در نهایت متعجب می شوند که چرا نتیجه ی کار موفق نبوده است!


اما دیوید اوگیلوی که به خاطر کمپین های تاریخ سازش لقب پدر تبلیغات دنیا را دارد، به هر کدام از کمپین هایش مانند یک کودک نگاه میکند. کودکی که باید پرورش دهد، برایش بجنگد و کمک کند تا بزرگ شود و به واسطه همین نگرش، او توانسته چندین کمپین پرفروش تاریخ تبلیغات را رقم بزند.


اما واقعیت ماجرا چیست؟ یادمان باشد نوشتن یک متن تبلیغاتی خوب، هم وقت و هم انرژی فراوانی میگرد. بعضی از کپی رایتر ها ممکن است هفته ها برای یافتن یک شعار یا تیتر مناسب، یا ماه ها برای نوشتن یک متن تبلیغاتی تاثیر گذار و جریان ساز وقت بگذارند.


این به خاطر کند بودن یا عدم مهارت آنها نیست، درواقع به خاطر این است که اهمیت ماجرا را می دانند. و واقف هستند متنی را که آنها می نویسند در پیش برد اهداف تبلیغات تا چه حد موثر است.


و پایان ماجرا:
آیا شما هم متعهد هستید کارتان را به بهترین نحو انجام دهید؟

منبع: دنیای تبلیغات

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد