درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 01:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22513صفحه نخست » چهارشنبه، 25 فروردین 1395 - 10:58
مزایای چاپ دیجیتال در مقابل افست سنتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا هنوز در این فکر هستید که چاپ دیجیتال برای شما بهتر است و ROIچیست ؟ و یا در چه مدت زمان اجرایی شما باید کارهایتان را به چاپ افست یا دیجیتال بسپارید؟
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آیا هنوز در این فکر هستید که چاپ دیجیتال برای شما بهتر است و ROIچیست ؟ و یا در چه مدت زمان اجرایی شما باید کارهایتان را به چاپ افست یا دیجیتال بسپارید؟

 

تحلیل هزینه های چاپخانه در محیط هایی که چندنوع چاپ انجام میدهند (افست ، دیجیتال ، میلینگ ) و بررسی گزارشات سطح  درامد به طور کلی مهم و ضروری است.

 

دریافتهام  که اکثر کاربران چاپ های دیجیتال از نظر اقتصادی بسیار موفق هستند، اگرچه ، این موضوع همیشه برای آنها مشهود نیست و دلیل آن روش هایی است که گزارشات مالی آنها  سازماندهی می شود.

 

 با مدیریت اجرایی برای طبقه بندی کسب و کار آنها به داخل طبقه بندی های بزرگتر  می توان تصویری فوری از  افست  ، دیجیتال و غیره ساخت. این تمرین و فعالیت چندین ساعت طول می کشد ، اما هنگامی که آن را به اتمام رساندیم ، درخواهیم یافت که چاپ دیجیتال به طور میانگین 20 الی 25 درصد سودآور خواهد بود .این درحالی است که چاپ افست 1 الی 3 درصد سودآوری دارد. واکنش ها معمولا تعجب برانگیز هستند. اما درنهایت به این که تحلیل ها درست و موثق هستند پی می برند.

 

چاپخانهدارها به طور معمول به تعداد صفحات فکر نمیکنند ، اما من اینکار را انجام می دهم زیرا میان جهان دیجیتال و افست فعالیت می کنم و نیازمند واحدهای مشترک هستم. ما یک برگ کاغذ در اندازه های 8.5 در 11 را یک برگ کاغذ یک رویه محاسبه می کنیم. چاپخانهدارها تقریبا همیشه امکان چاپ مطلب بر روی دیگر طرف کاغذ را دارند اما آن را بعنوان یک صفحهی جدا در نظر میگیرند.

 

نرخ فروش میانگین افستهای سنتی در صنعت چاپ تجاری   6 تا 10 درصد برای هر برگ کاغذ با سود 2 الی 4 درصدی  را در نظر بگیرید. سری های  چاپ کوتاه مدت  باید بیش از 10 سنت برای هر صفحه فروخته شوند و چاپ های طولانی مدت، کمتر از 6سنت برای هر صفحه.

 

جنبه ی تجارت دیجیتال دربردارنده ی مجموعه ی مختلفی از ارقام است. 

میانگین هزینه های کلی بر حسب یک صفحه در برخی موارد حدود 2 الی 22 سنت به عنوان یک درصد میانگین برای فروش عملیات های دیجیتالی با اندازه های متوسط درنظر گرفته شده است. اما چاپگرهای بزرگ با توان چاپ تیراژ بالا ، ممکن است این  میزان را به 10 تا 14 درصد برای هریک صفحه کاهش دهند. تاثیر طول مدت عملیات بر هزینه  در چاپ دیجیتال و چاپ افست های سنتی متفاوت است. اگر شما از چاپگرهای افست استفاده میکنید و با آن مقدار گفته شده رویاروشده اید ، ممکن است وسوسه شوید که از دنیای دیجیتال  فاصله بگیرید. هرچند ، اقتصاد کلی و میزان سود برای چاپ دیجیتال بسیار سالم هستند.

 

دیجیتال حتی اگر میزان چاپ کمی انجام دهد خرج خود را در می آورد،حداقل در مقایسه با افست. علاوه براین ، سود حاصله از دیجیتال  نسبت به افست غالبا می تواند به سلامت اقتصادی شرکت ها کمک کند.

 

تاثیرات زمان عملیات(اجرا )

مطمئنا ، زمان عملیاتهاحائز اهمیت هستند. میانگین زمان اجرا برای یک شیتفد در چاپگرهای تجاری بین 5000 و 10.000 چاپ  است. عملیات ها می توانند کمتر از 500 چاپ و یا بیشتر از 50000 باشند. همانطور که پیشتر گفتیم ، نرخ میانگین فروش طیف 6 تا 10 درصدی  برای هر برگ کاغذ را دارد اما  نرخ فروش عملیات های طولانی مدت تا کوتاه مدت طیف 4 تا 40 درصد برای هر صفحه را داراست. در حالی که زمان عملیات اجرا افست بر نرخ فروش هر صفحه تاثیر میگذارد و سود آن برای اکثر چاپخانهداران کم است.

 

با چاپ دیجیتال، زمان عملیات چاپ تاثیرات زیادی بر قیمتگذاری نخواهد داشت. حتی چاپهای دیجیتالی کوتاه مدت هزینه های اجرایی یکسانی را  نسبت به چاپهای طولانی مدت متقبل میشوند ؛ هنگامی که ، زمان آمادهسازی و متریال ناچیز باشد.

 

بعلاوه هرکار دیجیتالی که از طریق پرتال وب سایت ها ارائه شوند ، هزینه های پیش از چاپ را کاهش می دهد.در نتیجه  قیمتگذاری بسیار ثابتتر بوده و به اندازهی افست نسبت به زمان اجرا تغییر نمیکند. باوجود این که زمان عملیات افست کم میشود، بیشتر کارها بسمت دیجیتالی شدن پیش میروند.

 

تقاضا برای دیجیتال رو به رشد است (و اقتصاد کلی رو به بهبود) بخاطر این تغییر تقاضا برای دیتاهای متغییر و چاپ شخصی نیز رو به رشد است .

 

چرا چاپ دیجیتال در رکود اقتصادی  در حال رشد است ؟

با وجود رکود چاپ افست در اقتصاد در حال رکود ، چاپ دیجیتال تا حد زیاد ی رشد و پیشرفت کرده است. از آنجایی که بازاریابی درصدد افزایش بازگشت  سرمایه گذاری و صرف هزینه ی کمتر است ،آنها بدنبال بازاریابیهای شخصی هستند پس به چاپ دیجیتال رو میآورند. این موضوع تغییرات را در چاپ دیجیتال سرعت میبخشد ،هنگامیکه اعاده های بیشتری را  از سرمایه گذاری خود بدست میآورند زیرا ، بیشتر شرکت های بازاریابی شخصی سازی را در مرکز فعالیت خود قرار می دهند.

 

مطمئنا ، یکی از جمله دلایل رشد چاپ دیجیتال سود (2- تا 24 درصدی ) در مقابل افست که (1 تا 4 درصدی ) است. اما دلایل دیگر رشد این نوع چاپ اصلی تر بوده و به تغییرات در محدوده ی صنعت چاپ پیوند خورده است. یک دهه ی پیش ، میانگین زمان  اجرای چاپ یک برگه دریک  عملیات چاپ تجاری بیش از 10.000 نسخه بود. امروزه ، میانگین عملیات های چاپ کمتر از 10.000اثر وتقریبا 30درصد کمتر از 5 سال گذشته است. در نتیجه ، درصد بالایی از عملیات های چاپی کمتر از 1500اثر است. چاپ هزار نسخه ممکن است فقط 10 تا 15 دقیقه طول بکشد و آماده سازی آن 30 دقیقه زمان خواهد برد که این منجر به عملیاتو هزینهی گرانتر برای هر صفحه میشود.

 

چه اتفاقی خواهد افتاد هنگامیکه شما چاپ یک هزار نسخهای را انجام می دهید نمیتوانید هر صفحه را 9 سنت بفروشید و سود ببرید.

با چاپ 500 تا 1000نسخه،  با چاپ افست هزینه ی واقعی عملیات چاپ بین 35 تا 40 سنت برای هر صفحه محاسبه خواهد شد. به همین دلیل ، دنیای دیجیتال بسیار جالب توجه خواهد شد. شما عملیات چاپی را انجام می دهید که هزینه ی آن 40 سنت خواهد شد، با انجام چاپ دیجیتال هزینه ی آن را نصف خواهید کرد.

 

این نوع از اقتصاد بسیاری از کارها را به سمت دیجیتالی شدن سوق می دهد ، خصوصا زمانیکه چاپ های دیجیتال نوین کیفیت افست را داشته باشند. به علاوه ؛ مدیران صنایع دریافته اند که با  چاپ دیجیتال ( بویژه بوسیلهی پرتالهای وب، میلینگ و فول فیلمنت) از انعطاف پذیری تولید کار  با کارایی عالی برخوردار میشوند پیکربندی ها آنها را در نظر مشتریانشان محبوب تر می سازد. و آنان را به عنوان ارائه دهنده خدمات کامل و بی نقص میشناسند.

 

مدیران صنایع واقعی محصول خود را طبقه بندی و ارزیابی می کنند و خودشان را درجایگاه ارائهدهندگان خدمات بازاریابی برای مشتریانشان قرار می دهند نه ارائه دهندهی خدمات چاپ.

دلیل دیگر رشد چاپ دیجیتال چاپ داده های متغییر است. نه تنها استفاده از چاپ افست کمتر شده است بلکه مدیران بازاریابی به دنبال روشهایی برای حداکثر کردن پیامشان هستند پس پیامهای شخصی و هدفگذاری شده در حال افزایش است.

 

منبع:ایپینا

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد